וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כי שלום עושים עם אויבים": אביב גפן ואייל גולן יובילו ריאליטי חדש בקשת

22.10.2017 / 20:31

לאחר עימותים פומביים ביניהם בעבר, שניים מהזמרים המצליחים ביותר במוזיקה הישראלית, אביב גפן ואייל גולן, יובילו פורמט מוזיקלי חדש בערוץ 12, שיופק על ידי טדי הפקות

אייל גולן ואביב גפן. יח"צ,
אביב גפן ואייל גולן/יח"צ

פיצול ערוץ 2 מתקרב לנקודת הרתיחה, והערב הודיעה קשת על פורמט חדש שהיא מפתחת, שיאגד לתוכו שניים מהאמנים המצליחים ביותר במוזיקה הישראלית - אביב גפן ואייל גולן. השניים יובילו ריאליטי מוזיקה חדש בערוץ 12 של הזכיינית.

גפן ינטוש את תכנית הריאליטי "דה וויס" של הזכיינית המתחרה רשת, שבה שימש כמנטור ונחשב לאחד מנכסיה. התכנית החדשה של קשת תופק על ידי טדי הפקות. במרכזו גולן וגפן יתחרו אחד נגד השני כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם. התכנית צפויה לעלות במהלך שנת 2018.

זו הפעם הראשונה שגולן וגפן ישתפו פעולה ביניהם, לאחר שהעבירו לא פעם ביקורות שליליות אחד על השני. בראיון בעבר אמר גפן: "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס'. חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם". גולן כינה ברשתות החברתיות את גפן "מגעיל" ו"מתוסכל".

במהלך יחצני מתוזמן, גפן העלה באינסטגרם פוסט עם תמונה של אייל גולן ולצדה כתב "כי שלום עושים עם אויבים", וגולן העלה בפייסבוק תמונה של גפן עם אותה שורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully