וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור ויהורם גאון זכו בפרס על מפעל חיים של אמ"י

6.11.2017 / 22:00

גילה אלמגור, יהורם גאון, עודד קוטלר, טוביה צפיר, שולי נתן, דליה פלד, דליה פרידלנד, הוגו ירדן ורות אשל הם הזוכים בטקס פרסי איגוד אמני ישראל למפעל חיים. קוטלר: "אנחנו אלה שייסדנו והקמנו את עולם האמנות שלנו, לא הממסד ולא הממשל". רגב עקצה את קוטלר ואלמגור

טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר יענקל'ה מנדל יהורם גאון שולי נתן. מגד גוזני
מירי רגב, יהורם גאון ויו"ר אמ"י יענ'קלה מנדל/מגד גוזני

לארצות הברית יש את טקס פרסי האמי, וישראל מסתפקת בטקס נוצץ מעט פחות, פרסי האמ"י (איגוד אמני ישראל) למפעל חיים. בטקס שהתקיים הערב (שני) בהיכל התרבות בפתח תקווה, זכו בפרס למפעל חיים של האיגוד לשנת תשע"ח השחקנית גילה אלמגור; הזמר, השחקן וזוכה פרס ישראל יהורם גאון; חתן פרס ישראל, השחקן והבמאי עודד קוטלר; השחקן והקומיקאי טוביה צפיר; הזמרת שולי נתן; הקוסמת דליה פלד; השחקנית והזמרת דליה פרידלנד; השחקן הוגו ירדן והרקדנית והכוריאוגרפית רות אשל. בנוסף, פרס מיוחד על תרומה לתרבות הוענק למפיק מיקי פלד. האירוע התקיים בהנחיית נתן דטנר.

שרת התרבות מירי רגב בירכה את הזוכים ועקצה שניים מבין זוכי הפרס - עודד קוטלר וגילה אלמגור - כשהתייחסה בקריצה לדברים שאמרו נגדה בעבר. "צר לי אם אני מאכזבת אתכם אבל לא תשמעו ממני מילה אחת על עדר הבהמות, על מלחכי העשב ועל כיתות רגליים לפריפריה, שאני ועוד 70 אחוזים מהציבור נכללים בהם", אמרה בנאומה.

טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר. מגד גוזני
עודד קוטלר במהלך נאומה של רגב/מגד גוזני

בנאום שנשא לאחר קבלת הפרס אמר הבמאי והשחקן עודד קוטלר: "פרס לאמנים הוא תמיד הפתעה. אנחנו עושים עבודתנו כי אנחנו מוכרחים, אף אם אנחנו נאלצים להתמודד עם מהמורות קשיים וצווי 'אל תעשה'. לא אפרט על מנת לא לקלקל את האירוע המרגש הזה. אני מאושר להיות כאן הערב בחברת עמיתיי זוכי השנה. לא קלה הדרך אבל הנחמה היא עצם העובדה שאנחנו שותפים לאותה הדרך. אנחנו אוהבים את הארץ הקשה הזאת ורוצים בשגשוגה ובפריחתה לא פחות מאלה שרוממות הלאום בלשונם. אנחנו אלה שייסדנו והקמנו את עולם האמנות שלנו, לא הממסד ולא הממשל. את תיאטרוני ישראל הקימו אמנים ולא הממשל ונמשיך לעשות זאת גם עם יטילו עלינו איסורים וקשיים. אמנים רבים חיים בעוני וחרפת רעב. כיוון שהשרה רגב לא כאן, אבקש מאנשי השרה ואנשי משרדה לבדוק במשמרתה מה היא רמת ההשתכרות של אמני התיאטרון ולפעול להעלאתה".

שולי נתן ביצעה במהלך הערב את להיטה הגדול "ירושלים של זהב", וטוביה צפיר ביצע גרסה קומית לשיר "הללויה" של ליאונרד כהן. גילה אלמגור לא יכלה להגיע לקבל את הפרס, מכיוון שהיא השתתפה הערב בהצגה "שיקספיר מאוהב" בהבימה, ולכן צילמה מראש וידאו עם מלות תודה.

עוד באותו נושא

יהורם גאון: "אחרי שנים של תקווה, הבנתי ששלום לא אפשרי"

לכתבה המלאה
טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר שולי נתן. מגד גוזני
שולי נתן/מגד גוזני
טקס פרסי אמ"י מירי רגב עודד קוטלר. מגד גוזני
מירי רגב/מגד גוזני
יהורם גאון. מגד גוזני
יהורם גאון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully