וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן ממשיכים מכאן? כל מה שהערוצים הכינו לכם ליום שאחרי המונדיאל

16.7.2018 / 0:00

שידורי המונדיאל נגמרו וזה אומר שנשארו לערוצים לא מעט משבצות שידור למלא. בדיוק בשביל זה יצאנו לבדוק מה ארבעת הערוצים הגדולים מתכננים להקרין החל מהיום - ואיך הם הולכים להילחם על זמן המסך שלכם. כל מה ששווה לשים לב אליו

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

"הבוקר שאחרי" הוא ביטוי שאף פעם לא נחרט אצלנו בזכות הזיכרונות החיוביים שנלווים אליו, גם אם מדובר רק בבוקר שאחרי גמר המונדיאל. אבל אם חשבתם שהרומן הקצר והלוהט עם הטלוויזיה שלכם הגיע לשלב שירת הברבור שלו - תחשבו שוב. כי ערוצי הטלוויזיה, שספגו בחודש האחרון תנודה קלה באחוזי הרייטינג, חוזרים להילחם על תשומת הלב - והמסכים שלכם. אספנו מהערוצים הגדולים (קשת, רשת, כאן11 ועשר) את התכניות שצפויות לעלות בתקופה הקרובה. שימו עין:

כאן 11

מתיחת הפנים המרשימה של התאגיד הושלמה סופית עם תום תקופת שידורי המונדיאל המוצלחת, שנוצלה היטב על מנת לקדם את התכניות החדשות והמבטיחות שלהם. ופייר, הפרומואים האגרסיביים הצליחו לעורר בנו לא מעט תיאבון.

"שטוקהולם", הפקה משותפת של כאן וקשת 12, שעשתה לא מעט רעש טרם עלייתה ועושה גם המון כבוד לכוכבים הוותיקים גידי גוב, לאורה ריבלין, תיקי דיין, דבל'ה גליקמן וששון גבאי, תככב בגזרת סדרות המקור ותעלה לשידור הערב ב-20:00.

במקביל, ביום רביעי הקרוב תעלה גם הגרסה הישראלית לקומדיה "הפסיכולוגית" בכיכובה של קרן מור, שתארח מדי פרק דמות שתגיע לסשן טיפולי של כ-3 דקות. מוקדם יותר באותו יום, תעלה התוכנית "אנחנו על המפית" בכיכובו של השף ברק יחזקאלי, שייפגש עם שפים ישראליים שעושים את זה בחו"ל.

"יחידה מעורבת" (שאתמול שודר הפרק הראשון שלה), הוא דוקו שמתעד את תהליך ההכשרה של גדוד החי"ר המעורב "אריות הירדן".

ואם הגעגוע לצה"ל הספיק לכם - גם "טיול אחרי צבא", בכיכובם של גל תורן ופבלו רוזנברג תחזור לעונה שנייה בדרום אמריקה. דוקו נוסף ששווה לשים לב אליו, הוא "חסידיסטוק", שחושף לראשונה את ז'אנר הרוק החסידי שכובש את ארה"ב.

אבל לפני שנצעק "מוות לריאליטי", נסגור את הרשימה המפתה הזו עם "סליחה על השאלה", שתעלה ביום שלישי הקרוב. כל תוכנית תוקדש לקבוצה באוכלוסייה שמתמודדת עם לא מעט ביקורת ושיפוטיות (מבקשי מקלט, חולים סופניים, טרסנג'נדרים או אנשים בעלי משקל עודף) ותאלץ אותה להתמודד עם השאלות הכי לא-פוליטיקלי-קורקטיות שיש מתוך רצון לשבור את הסטריאוטיפים ולהביט בהם בעיניים נקיות.

שטוקהולם. רונן אקרמן,
בהמשך תשודר גם בקשת 12, מתוך: שטוקהולם/רונן אקרמן
חסידיסטוק. יח"צ,
חסידים שולטים? מתוך: חסידיסטוק/יח"צ

קשת 12

מאז פיצול הערוצים בסוף שנת 2017, נראה שערוץ 12 מצליח לשמור על מעמד יציב של מלך הרייטינג בינתיים - בעיקר בגזרת סדרות המקור. אך האם נוסחת ההצלחה תוכיח את עצמה גם במחצית השנייה של 2018?

עונת הקיץ נפתחה עם הריאליטי המוזיקלי "אביב או אייל", שסיפק לא מעט כותרות עוד טרם עלייתו - ואין לנו ספק שהדרמות רק התחילו.

עונה שנייה לדרמת המתח "כפולים" תנסה לזכות בתשומת הלב שלכם אחרי שגם זכתה להצלחה בינלאומית.

שיתוף הפעולה עם סלקום TV יביא אל המסך שלכם את "משיח" (אודי כגן) ואת "שטוקהולם" המשותפת לכאן 11 כפי שציינו קודם.

באזור הריאליטי תיחנך גם העונה הראשונה של "נינג'ה ישראל" בהנחיית הפאוור קאפל רותם סלע ואסי עזר ובהשתתפות מועמדים אמיצים שייאלצו לעבור מסלול מכשולים מורכב בזמן שאנחנו נצפה בהם מתרסקים בעונג.

עוד באותו נושא

"אביב או אייל": גפן וגולן עסוקים בטיפוח מלחמות אגו זה עם זה

לכתבה המלאה
אביב או אייל, תוכנית הפתיחה, אביב גפן, אייל גולן, מירי מסיקה. צילום מסך
מתוך: אביב או אייל/צילום מסך

רשת 13

נראה שהעונה הפתלתלה של "האח הגדול" הולכת ומתגבשת עם בעלי התפקידים החדשים ברשת 13 - שעשו לה רק טוב. המאזן בבית משתנה והעלילה ממשיכה לקבל תפניות מדי יום. עדיין לא מאוחר להתמכר.

חובבי הדוקו והאקטיביזם החברתי ישמחו לצפות בתוכנית החדשה "הרשת החברתית", בכיכובם של אור לי ברלב, ערן הילדסהיים ותומר אביטל (כן, ההוא מ"חתונה ממבט ראשון"). הם ינסו לטפל בתחלואים והליקויים של הבירוקרטיה הישראלית ולסייע לאזרחים שנפלו בין הכיסאות, כי אין כמו תמהיל של חמלה והתמרמרות.

"אמבולנס" הוא דוקו נוסף בז'אנר הרפואי, במהלכו יתועדו צוותי מד"א מרגע הקריאה במוקד, תוך הצצה לסיפור ההצלה ולחיי הפרמדיקים והחובשים.

ומה עם קצת פאן? "אף פעם לא מאוחר" חוזרת למסך בעונת נשים שתטיס למזרח הרחוק את שרהל'ה שרון, נורית גפן (אמא של), ציפי פינס (עוד אמא של) ורבקה מיכאלי.

גם "שנות השמונים" הפופולרית תחזור לעונה נוספת, אבל הכי חשוב - "טלוויזיה מהעתיד", שהיא אנדרייטד וחבל - חוזרת לעונה חדשה. עדיין לא מאוחר להצטרף, רק אל תעשו לנו ספוילרים על כוח חרדון. טוב?

טלוויזיה מהעתיד. אוהד קב,
הפייבוריטית שלנו. מתוך: טלוויזיה מהעתיד./אוהד קב
אף פעם לא מאוחר. יח"צ רשת,
פאן פאן פאן/יח"צ רשת
אמבולנס. ינאי יחיאל,
מתוך: אמבולנס/ינאי יחיאל

ערוץ עשר (14)

תוכניות התחקירים "המקור", עם רביב דרוקר וברוך קרא ו"פנים אמיתיות" עם אמנון לוי חוזרות בעונות חדשות. גם הסדרה "חברות" שבה זה מכבר לעונה רביעית. אז מה בכל זאת חדש ושווה את הזמן שלכם?

"נגד הזמן", סדרת דוקו חדשה של טליה ענבר ועינב גלילי שעלתה אתמול (יום ראשון), תעסוק באובססיה הבלתי נשלטת לנעורים - תקופה שבינינו, לא באמת הייתה מוצלחת או מעוררת געגוע. יתארחו ויוסיפו טאץ' הומוריסטי: גורי אלפי, מרגול, נלי תגר, אביעד קיסוס ואישה שחייבת כבר לקבל חוזה טאלנט - אירה ויגדורצ'יק.

עינב גלילי.
מתוך: "נגד הזמן".
המקור. עדי אורני,
שמים דגש על תכניות התחקירים. מתוך: המקור/עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully