וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לזה? האפגן וויגז בדרך לישראל

29.10.2014 / 9:40

הלהקה של גרג דולי חוזרת להופעה נוספת בישראל והפעם במסגרת סיבוב ההופעות הבינלאומי לריליס המחודש של האלבום "Gentelmen". מתי, איפה ומה מדד ההתרגשות?

אפגן וויגז בהופעה בבארבי. נמרוד סונדרס
חוזר אלינו. גרג דולי והאפגן וויגז בהופעה בישראל, 2012/נמרוד סונדרס
"סיפרתי לחברים בלהקה שתל אביב תזכיר להם את רומא: אנשי מזרח תיכון מחבקים וחמים"

עונת הופעות החורף ממשיכה להתפתח בלי הפרעות, כשהפעם גם האפגן וויגז נכנסים לתמונה. הלהקה האמריקאית של גרג דולי, שנוסדה בשנות ה-80, התחזקה בשנות ה-90 והתאחדה ב-2011, תופיע במועדון הבארבי בתל אביב ב-24 בפברואר. כרטיסים במכירה המוקדמת יעמדו על 190 שקלים.

הוויגז הופיעו בישראל בשנת 2012, במסגרת סיבוב הופעות איחוד שנעשה לאחר 11 שנות הפסקה. דולי קפץ לכאן בעבר גם עם Twilight Singers ועם Gutter Twins. באפריל האחרון יצא אלבום האולפן האחרון של הלהקה, "Do The Beast", בלייבל Sub Pop. בעקבותיו יצאו הוויגז לסיבוב הופעות ברחבי העולם.

עם הריליס המחודש של האלבום המצליח "Gentelmen" בן ה-21, יוצאת הלהקה לסיבוב הופעות בינלואמי נוסף, כשהפעם גם ישראל מתווספת לרשימת היעדים. בריאיון שנערך לפני כשנתיים, אמר דולי לוואלה! תרבות: "יש אינטימיות עם הקהל בישראל ואני לא יודע מאיפה זה בא. הקהל שם מרגיש אותך. סיפרתי לחברים בלהקה שתל אביב תזכיר להם את רומא: אנשי מזרח תיכון מחבקים וחמים".

על הבאת הלהקה לארץ אמון המפיק שוקי וייס.

עוד באותו נושא

ראיון מיוחד עם גרג דולי מהאפגן וויגס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully