וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: הקאמבק של שאמאלאן מחזיק מעמד

20.9.2015 / 9:29

למרות שהסרט החדש של במאי "החוש השישי" מאבד את מקומו בצמרת שוברי הקופות, הוא עדיין שומר על נוכחות נאה בטבלה. והאם ג'וני דפ חוזר לעצמו?

יח"צ - חד פעמי

מזג האוויר בקופות: מתחמם. אחרי הקיץ והתקופה החלשה בתחילת ספטמבר, השבוע המספרים עדיין לא היו גדולים, אבל בתי הקולנוע לא היו ריקים, ובקרב הסרטים אפשר להבחין כבר בתחילתה של תנועה לכיוון עונת האוסקרים וסרטי האיכות.

כמובן, שכשמדובר באיכות, הכוונה אינה לסרט שבמקום הראשון. "הרץ במבוך: מבחני הכוויה" הוא, כמובן, ההמשך ל"הרץ במבוך" שיצא בשנה שעברה, וכמקובל בסרטים בסגנון הזה, הוא השני מתוך שלושה סרטים מתוכננים. "מבחני הכוויה" הכניס בסוף השבוע כ-30 מיליון דולר – ירידה קלה מהפתיחה של הסרט הראשון בסדרה (30 מיליון דולר). הסרט המקורי הכניס בסופו של דבר 340 מיליון דולר מסביב לעולם, וסביר להניח שגם הסרט החדש יעשה סכום דומה. גם אם לא מדובר בלהיט בקנה המידה של "משחקי הרעב", כמובן, זוהי סדרה בריאה ומכניסה.

אל המקום השני הגיע "חוקי הפשע", המותחן בכיכובו של ג'וני דפ בתפקיד הגנגסטר האמריקאי ווייטי בולג'ר. ג'וני דפ ידע כבר ימים יפים יותר: הפופולריות האדירה שלו דעכה לאחרונה, עם שורה של סרטים פחות מצליחים, כמו "התעלות" או "צ'רלי מורדכי". הסרט החדש, נדמה, מחזיר אותו למסלול. לא מדובר פה בלהיט ענק כמו "שודדי הקאריביים", כמובן, אבל לראשונה מזה זמן מה, דפ זוכה לתשבוחות על התפקיד שהוא מגלם. הסרט הכניס בסוף השבוע כ-25 מיליון דולר.

seperator

שני סרטים נכנסו למקומות הראשונים בשבוע שעבר, והשבוע נדחקים למקומות השלישי והרביעי: סרט האימה "הביקור" של מ. נייט שאמאלאן, שנמצא גם הוא במגמה חיובית, אחרי שורה של סרטים ("העולם שאחרי", "ביום שזה יקרה", "איירבנדר", "נערה במים") שהפכו את מי שפעם התפרסם כבמאי המבריק של "החוש השישי" לבדיחה הוליוודית. לראשונה מזה כמעט עשור, שאמאלאן מקבל ביקורות חיוביות למדי על "הביקור", וגם משיג הכנסות סבירות: השבוע הסרט הכניס 11 מיליון דולר, ובמצטבר, השיג כבר 42 מיליון. במקום החמישי המותחן ה"אורבני" (כלומר: שחור), "The Perfect Guy", עם סכומים זהים כמעט לגמרי לאלה של הסרט של שאמאלאן.

אל המקום החמישי בלבד נכנס "אוורסט". למרות צוות שכולל את ג'וש ברולין, ג'ייק ג'ילנהול, רובין רייט וקירה נייטלי, ולמרות שמדובר בסרט שקיבל את הציונים הטובים ביותר השבוע מהקהל ומהמבקרים כאחד, דרמת טיפוס ההרים הגיעה ל-7 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully