וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: הטבח בהקרנת "עלייתו של האביר האפל" לא מצחיק

31.7.2012 / 7:14

דיין קוק מספר בדיחה סרת טעם על הטבח בהקרנת "עלייתו של האביר האפל" ו-"The Killing" מבוטלת אחרי שתי עונות בלבד. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: החדשות המסעירות מסיור מבקרי הטלוויזיה

כמדי שנה התקיים השבוע הסיור השנתי של איגוד מבקרי הטלוויזיה בארה"ב (TCA), במסגרתו סיירו מבקרי הטלוויזיה האמריקאים בין פאנלים של תכניות שונות, קיבלו סקופים נהדרים והתחככו בכוכבים ככל שידם היתה משגת. כמדי שנה, יצאו גם לא מעט כותרות מהסיור הזה. הנה כמה מהן:

- השחקן הוותיק מרטין שין ("הבית הלבן") צפוי להופיע בתפקיד אורח באחד הפרקים הבאים של הסדרה "Anger management" בה מככב בנו, צ'רלי שין. יוצרי הסדרה אמרו השבוע כי שין יצטרף לקאסט באופן קבוע יותר אם היא תוזמן ל-90 פרקים.

- שני שחקני חיזוק מצטרפים ל-"glee": השחקן ג'ייקוב ארטיסט יגלם את אחיו הצעיר של נוח פאקרמן (פאק) ואילו השחקן דין גייר יגלם צעיר מהמעמד הגבוה שיהווה מושא אהבה לרייצ'ל ברי בבית הספר NYADA בניו יורק.

כריס קולפר מדבר על נשיקות הומוסקסואליות ב"glee":

- רשת ABC הציגה את הנבחרת לעונת האול-סטארס של הריאליטי "רוקדים עם כוכבים". בין היתר, ניתן למצוא שם מתחרים בולטים משנים קודמות כמו בריסטול פיילין, בתה של המועמדת לשעבר לסגנית נשיא ארה"ב שרה פיילין וכוכבת תכנית ריאליטי בעצמה, השחקנית קירסטי אל וכוכב הפוטבול אמט סמית.

- רשת NBC מחזירה את תכנית הספין-אוף של "Saturday Night Live" בימי חמישי – "Saturday Night Live Weekend Update Thursday" בשני מועדים- ה-20 ו-27 בספטמבר. התכנית מתמקדת בפינה האהובה של התכנית "Weekend Update" וינחה אותה ככל הנראה סת' מאיירס. טרם ידוע אם יופיעו בה שמות גדולים כבעבר כגון טינה פיי ואיימי פוהלר.

- רשת FOX חידשה את התכנית "מאסטר שף" לעונה נוספת, רביעית במספר.

המיותר: AMC מבטלת את "The Killing" אחרי שתי עונות בלבד

אחרי שתי עונות מוצלחות, ביקורות מפרגנות ואפילו מועמדויות לטקס פרסי האמי לשנת 2011, החליטו ב-AMC לכבות את האור על התכנית "The Killing". הרשת הודיעה השבוע על ביטולה של הסדרה האמריקאית שספגה ביקורות קשות בסוף עונתה הראשונה, על כך שלא פתרה עבור הצופים את התעלומה שהובילה את העלילה במשך עונה שלמה – מי רצח את הנערה רוזי לארסן?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

בהודעה מטעם הרשת נכתב השבוע כי "אחרי התלבטות רבה, הגענו להחלטה הקשה ביותר שלא לחדש את הסדרה לעונה שלישית. AMC גאה מאוד בתכנית ומרגישה ברת מזל על שעבדה עם צוות כה מוכשר על הפרויקט, החל מהשואוראנר וינה סאד, המשך באולפנים של פוקס וכלה בצוות המסור והמוכשר ובקאסט היוצא מן הכלל".

אולם ייתכן שיש אור בקצה המנהרה: מפיקי הסדרה טוענים כי ייתכן והעונה השלישית תשודר ברשת אחרת, ואמרו כי היא כעת מוצעת למכירה.

נבל וג'נטלמן: ראיון עם בילי קמפבל כוכב "The Killing"

הביזאר: הקומיקאי שצחק על הטבח מוקדם מידי

דיין קוק, סטנדאפיסט אמריקאי אהוד, הלך השבוע צעד אחד רחוק מידי. במהלך קטע במופע סטנד-אפ שביצע במועדון "Laugh Factory" בלוס אנג'לס, החליט קוק להכניס מספר בדיחות גם על הטבח שביצע הצעיר ג'יימס הולמס בבית קולנוע בקולורדו במהלך הקרנת הסרט "עלייתו של האביר האפל" רק לפני כשבוע.

קוק התחיל ואמר: "אז שמעתי שהבחור הזה נכנס לבית הקולנוע 25 דקות אחרי תחילת הסרט, ואני לא יודע אם ראיתם את הסרט אבל הוא חתיכת חרא. כן, אזהרת ספוילר". קוק סיים עם שורת המחץ: "אני יודע שאם כל זה לא היה קורה, אני די בטוח שמישהו באולם הקולנוע הזה, אחרי 25 דקות, ואחרי שהבין שהסרט הזה הוא חתיכת חרא, היה קם ואומר: 'אההה...פשוט פאקינג תירו בי".

משהבין שהבדיחה לא הצחיקה, מיהר קוק לפרסם ציוץ התנצלות בחשבון הטוויטר שלו. "אני שבור מהטרגדיה שאירעה לאחרונה בקולורדו ולא התכוונתי להקל ראש במה שקרה. עשיתי החלטה לא נכונה עם החומר שלי במופע, ואני מתחרט שהתבדחתי בזמנים כאלה. לבי יוצא לכל בני משפחותיהם וחבריהם של הקורבנות".

ליהוק שיחוק: סולן גרין דיי מגיע ל"דה ווייס"

למאגר המנטורים של תכניות כישרונות השירה הרבות מצטרף שחקן חיזוק מפתיע: בילי ג'ו ארמסטרונג, סולן להקת גרין דיי יצטרף כמנטור למתמודדים בעונה השלישית של התכנית "The Voice".

בילי ג'ו ארמסטרונג. Kevin Mazur, GettyImages
כיף לו עם כריסטינה אגילרה. בילי ג'ו ארמסטרונג/GettyImages, Kevin Mazur

ארמסטרונג יצטרף לנבחרת של כריסטינה אגילרה ויעזור למתמודדים בקבוצה שלה. "זו תכנית שלא מעצבת אמנים, אלא רק נותנת להם קצת הדרכה והכוונה מבלי לעשות להם מייקאובר כולל", אמר ארמסטרונג בהצהרה לתקשורת. הוא הוסיף כי הוא ובני משפחתו מאוד אוהבים את התכנית, וכי העבודה עם כריסטינה אגילרה "כיפית מאוד". יש מצב לדואט?

הבלוג של ווילפרד, הכלב הכי אנושי בטלוויזיה

הסדרה "ווילפרד" בכיכובם של אלייז'ה ווד וג'ייסון גאן סחפה אחריה מעריצים רבים וזכתה לשבחים מקיר לקיר. הכלב המדבר (גאן) שמשפיט את האיש שלו (ווד) גרם למעריצים לתהות על האמת הפילוסופית שמאחורי הסדרה ועל מהות קיומו של ווילפרד בעולמו של ריאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הבלוג האישי של הכלב הכי מופרע, ווילפרד/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, אולי ניתן לקבל מושג טוב יותר לגבי מה עובר לכלב הזה בראש: בלינק הבא תמצאו את הבלוג של ווילפרד, ובו בין היתר גם ראיונות עם אלייז'ה ווד ורובין ויליאמס שמופיע בפרקים הראשונים של העונה השנייה.

"ווילפרד": התסריטאי דיוויד צוקרמן מבטיח זעזוע בסדרה. ראיון

הקטע שעשה לנו את השבוע: פרודיה לוהטת על "בנות" ברשת

מספר שבועות לאחר תום עונתה הראשונה (והמוצלחת מאוד) של הסדרה "בנות" של רשת HBO, צצה לה ברשת פארודיה משעשעת במיוחד (הכוללת עקיצה ספציפית לליהוק שנהנה מאילן יוחסין הוליוודי), מבית היוצר של חבורת "Funny Or Die", תחת השם המקורי "בנים". צפו בבנים עושים "בנות", רק קצת אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully