וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כמעט 20 שנה: יוני בלוך מחדש את שיר האודישנים שכתב ל"כוכב נולד 4"

עודכן לאחרונה: 24.7.2023 / 13:52

יוני בלוך מחדש את "כל כך הרבה שירים", שיר האודישנים של "כוכב נולד" ב-2006, עם המילים המקוריות שכתב לפני שעובדו מחדש עבור תחרות השירה הטלוויזיונית. בקליפ מוצג בלוך כמתמודד ב"הכוכב הבא" שלא עובר את האודישן ואומר: "אני אהיה יותר גדול מטונה!"

יוני בלוך מוציא גרסה חדשה לשיר "כל כך הרבה שירים", שכתב והלחין והיה בגרסתו הקודמת שיר האודישנים של העונה הרביעית של "כוכב נולד". בזמנו, במאי התכנית יואב צפיר התלהב מהשיר אך ביקש מבלוך לשנות את המילים כך שיתארו את תחושות המתמודד המתכונן לאודישן. השיר בגרסתו מ-2006 כלל את השורות: "הם רק צריכים לבחור אותי/ ויגלו שגם אני/ אוכל להיות כוכב/ שידברו עליו". כעת, השיר יוצא במילים אחרות מהגרסה המוכרת, ובמקום שבטקסט המתמודד פונה לשופטים, הכותב שר לנמנעת: "את רק צריכה לבחור אותי/ ולקוות שגם אני/ ארצה לבחור אותך/ ואז נאהב כל כך".

את הקליפ לשיר ביימה גילי צפיר, בתו של יואב צפיר, ובלוך מוצג בו כמתמודד ב"הכוכב הבא", גלגולה החדש של "כוכב נולד", מול השופטים נינט (שאחרי העונה האחרונה עזבה את שולחן השופטים של "הכוכב הבא"), רן דנקר, איתי לוי, שירי מיימון ואסף אמדורסקי. בלוך בקליפ לא עובר את האודישן, וכשהוא יוצא ממנו הוא אומר למצלמה: "אתם עוד תראו, עוד תשמעו עליי, אני אהיה יותר גדול מטונה!". צפו (מעל).

שירו של בלוך, מוזיקאי ומנכ"ל חברת הסטרטאפ אקו, יופיע באלבומו החדש "הייטק" שמו, שייצא באוגוסט ב-Dolby Atmos כדיסק ובמהדורה מוגבלת של קסטות באתר הרשמי של בלוך, בהופעות ובחנות האוזן השלישית. בלוך יקיים גם חמש הופעות רצופות בבארבי שכולן סולד אאוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully