וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הבחירה בנציג לאירוויזיון? נינט טייב צפויה לעזוב את "הכוכב הבא"

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 14:37

הזמרת נינט טייב, אשר שפטה במשך שתי עונות בתוכנית "הכוכב הבא" בקשת 12, צפויה להיפרד מהתוכנית ולא להמשיך כשופטת בעונה הבאה. לוואלה! תרבות נודע כי הבקשה לעזוב את התוכנית באה מנינט ולא מן הנמנע כי ההחלטה באה משום שהחל מהעונה הבאה ייבחר שם נציג לאירוויזיון

גמר הכוכב הבא/-

הזמרת נינט טייב, אשר שפטה במשך שתי עונות בתוכנית "הכוכב הבא" בקשת 12, צפויה להיפרד מהתוכנית ולא להמשיך כשופטת בעונה הבאה. העיתונאי ערן סוויסה פרסם ראשון את כוונתה של נינט להיפרד מהתוכנית. לוואלה! תרבות נודע כי הבקשה לעזוב את התוכנית באה מנינט ולא מן הנמנע כי היא רוצה לעזוב את כס השיפוט בתוכנית משום שהחל מהעונה הבאה ייבחר שם נציג לאירוויזיון.

הכוכב הבא, אסי עזר, רותם סלע מותחים את נינט טייב. קשת 12, צילום מסך
נינט בכוכב הבא/צילום מסך, קשת 12

כאמור, בתחילת החודש החליטה הנהלת תאגיד כאן כי בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון 2024 תשוב לידי התכנית "הכוכב הבא" של קשת 12. מכאן נמסר כי "ההחלטה התקבלה, בין היתר, בעקבות העלויות הכבדות של מימון ההכנות לתחרות האירוויזיון ושיגור המשלחת הישראלית לליברפול - עלות שאותה מבקשים בתאגיד להשקיע בתוכן איכותי חדש".

מהתאגיד נמסר כי ההחלטה להשיב את בחירת הנציג לאירוויזיון לקשת התקבלה לאחר הליך בחירה. גורם בתאגיד אמר לוואלה! תרבות כי רשת 13 הגישו אף הם מועמדות אך הפסידו לאחר שהצעה שלהם הייתה "פחות אטרקטיבית".

כאן וקשת שיתפו בעבר פעולה במשך שש עונות, בשיאן זכתה נטע ברזילי במקום הראשון עם השיר "Toy" בעקבותיו התקיים האירוויזיון בישראל בשנת 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully