וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוראט משפיל את סנטה קלאוס

6.11.2006 / 11:40

בניגוד לכל הציפיות, ולמרות שזה היה ברור, בוראט שלט בסוף השבוע האחרון בטבלת שוברי הקופות

הסרט בוראט, שפתח במצומצם עם רק 837 עותקים, למרות תוכניות מקוריות של מעל ל-2000, תופס את המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות בסוף השבוע עם הכנסות מרשימות של 26,375,000$. בשבוע הבא הוא ייצא בתפוצה רחבה בארה"ב, ובוודאי שוב יימצא בראש הטבלאות. לארץ הוא יגיע ב-30 בנובמבר, ואנחנו כבר כוססים את הציפורניים.

"בוראט" שוחרר רק ל837 בתי קולנוע בארצות הברית בגלל סקרים שהצביעו על כך שהבאזז הגדול שגרמו מבקרי הקולנוע והגולשים באינטרנט לא משפיע על הקהל הממוצע.

בסופו של דבר, מתברר ההפך הגמור, "בוראט", בכיכובו של הקומיקאי היהודי סאשה ברון כהן, הכניס גם מעל ל-17 מיליון דולר מחוץ לארצות הברית, והגיע למקום הראשון בטבלות שוברי הקופות של אנגליה וגרמניה.

וזה גרם לסרט חג המולד “The Santa Clause 3: The Escape Clause" בכיכובו של טים אלן כסנטה, למצוא את עצמו במקום השני, עם הכנסות של 20 מיליון דולרים, ירידה חדה בהשוואה לסרט הקודם בסדרה שהכניס 29 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון לצאתו, והכנסות סופיות של 139 מיליון דולר. הו הו הו לבוראט.

במקום השלישי בסוף השבוע הסרט החדש "חיים בזרם", סרט האנימציה התשיעי שיוצא השנה ועוסק בחיות, והפעם הכוכב הוא עכבר שנשטף באסלה. הסרט יצא לאקרנים בישראל, בדיבוב לעברית וגם באנגלית ב-7 בדצמבר.

המקום שהיה במקום הראשון בשבוע שעבר, סרט האימה "המסור 3", התרסק למקום הרביעי והכניס 15.5 מיליון דולר, ובסך הכל מאז שיצא הכניס 60 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully