וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרות האמנות בכנס שדרות לחברה

6.11.2006 / 14:44

במסגרת כנס שדרות לחברה יוצג פרויקט אמנותי-חברתי של סטודנטים לאמנות מבצלאל

"שדרות האמנות" הוא פרויקט אמנותי-חברתי, שנוצר במיוחד עבור כנס שדרות לחברה ויתקיים במתחם סינמטק שדרות ובמכללת ספיר מחר ומחרתיים.

הפרויקט התחיל בקורס הבין-תחומי "אמנות ואקטיביזם" בהנחיית איתן שוקר ואלדד סידור, שהועבר בבצלאל. הסטודנטים שהשתתפו בקורס רתמו את כישוריהם ליצירת אמנות בשיתוף עם קהילת העיר שדרות.

במסגרת "שדרות האמנות" יוצגו בכנס שלושה פרויקטים אמנותיים; "משאלה גלויה" של הצלמים לאה הולטרמן וזיו איש, שצלמו פורטרטים של אנשים משדרות, תל-אביב ומקומות נוספים בארץ, המחזיקים כרזה עליה כל מצולם רושם בכתב ידו את משאלת לבו. הפרויקט נועד להדפסה והפצה על גבי גלויות, על מנת ליצור מפגש אישי בין משאלות המצולמים לעוברי האורח במרחב הציבורי. באמצעות הגלויות, המשאלות האישיות נגלות לעיני העוברים ושבים ומעלות שאלות על רצונותינו כפרטים וכחברה.

הפרויקט השני שיוצג נקרא "המדריך לעיר שדרות" והשתתפו בו הסטודנטים תמרה ארדה, נטע שושני ודליה גוטליב, שביקרו בשדרות והכירו משפחות שלמות, ספגו את הסיפורים והאווירה, צילמו את הארוחות והעבירו את החוויה שלהם למדריך אישי לעיר שדרות.

במסגרת פרוייקט מעניין נוסף, "גינה קהילתית" של נעה גז ויונתן מצרי הוקמה גינה קהילתית בבנין 514 בשכונת נווה אשכול בשדרות וכך נוצר קשר ישיר בין האדם לאדמה, נשתלו תבלינים וירקות, ונלמדו התנאים הסביבתיים-אקלים וקרקע. בנוסף, התושבים יצרו ביחד עם הסטודנטים פסל המשתלב בגינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully