וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תאטרון קצר 9

7.11.2006 / 15:32

תשעה מחזות קצרים יעלו לראשונה בפסטיבל בצוותא, בהשתתפות שחקנים כמו מוחמד בכרי, גאולה נוני, ויעל לבנטל

פסטיבל "תיאטרון קצר" התשיעי יערך בין ה-29 בנובמבר ל-2 בדצמבר ב"צוותא" ויעלה 9 מחזות קצרים ומקוריים בבכורה. תשעת המחזות, חלקם מאוד פוליטיים, נבחרו מתוך 170 מחזות. כולם נכתבו על-ידי מחזאים בראשית דרכם ולמרות זאת, ישתתפו בהם לפי המסורת שחקנים מנוסים כמו מוחמד בכרי, תומר בן דוד, ולביא זיטנר.

במקצרון הראשון תעלה סאטירה בשם "אגדה בחייו" על ההתמודדות עם מיליטריזם במשפחה מאת עדו זכריה ובהשתתפות לביא זיטנר ויניב לוי; דרמה משפחתית בשם "הזדמנות", שנכתבה על ידי גילת סגל ובהשתתפות גאולה נוני; קומדיה בשם "ראיון עבודה" שכתבה תמר אוהב ציון בהשתתפות יעל לבנטל.

במקצרון השני יעלו מחזה בשם "החייל המסור בהחלט", שכתב עלא חליחל, בהשתתפות תומר בן-דויד, פיני טבגר ויונתן רוזן, העוסק בחיילים, צבא ורעב; דרמה בשם "צימר" על פי הרומן "מחר יקרה לנו משהו טוב" של אסתי ג. חיים, בבימוי רועי הורוביץ ועם פסקול של דניאל סולומון; דרמה שכתב אורי ניצן בשם "בייבי בום", בהשתתפות ישי גולן ליאת גליק ומרינה שוייף.

במקצרון השלישי יעלו האגדה "הסטודנט והאהובה" שכתב אהרון לוין על פי סיפור של אוסקר ווילד בהשתתפות מוחמד בכרי; מחזה באווירת סיפור עם קוריאני, "קופסת התכשיטים של לי הו" מאת גילי א. דנון, בהשתתפות מיכל ורשאי; והקומדיה "חדר ילדים" של עדי חבין העוסקת בבובות הקמות לתחייה, שתביים נעה קנולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully