וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחשוב חיובי

פיני אסקל

8.11.2006 / 7:34

הפתעה: פיני אסקל טוען ש'משפחה חורגת' היא הריאליטי הטוב ביותר שנעשה בישראל. רגע, אל תלכו, יש גם בעיות

אוברדראפט, חובות, עיקולים, מינוס, מצטערים, כרטיסך נבלע, אנא פנה לסניפך, אני באמת מצטערת, ובערך כאן מגיע לסיומו מילון המושגים שאני מבין בענייני פיננסים. אבל בדיוק לפני שמתקבלת ההחלטה לדפוק בדלת של שרי אריסון, מגיע המשיח. אין לו חמור לבן אבל הוא מאד גבוה, קרחתו השחומה בוהקת והוא מכופתר עד הכפתור הלפני אחרון. אלון גל שמו. מדובר באיש-כריש. אם הוא לא היה פיננסים-מן או איך שלא יגדירו אותו, הוא היה יעקב פרי. השב"כניק של הכספים יודע הכל – הוא יועץ פסיכולוגי, יועץ ארגוני, יועץ כלכלי והוא בעיקר מרים את התוכנית שלו לגבהים שעוד לא נתקלנו בהם בז'אנר הריאליטי.

הפתעה: 'משפחה חורגת' היא תוכנית הריאליטי הבידורי הטובה ביותר שנעשתה בישראל. כמובן שיש כמה סייגים, אבל נראה שסיירת אלון באמת מביאה את האקסטרה למסך אחרי יותר מדי ריצות לדירה, סופי דרך, כוכבים נולדים, אקדמיות ופרויקטים. כבר שם התוכנית נותן טיזר, מאתגר מחשבתית ובהחלט מבטיח. 'משפחה חורגת' מצלצל כמו לכלוכית וזה לא קל.

שמונה משפחות, אחת בכל פרק, מנסות להתמודד עם קשיים כלכליים סובייקטיביים בעזרת ייעוץ. נכון, פרס סוקולוב לא יגיע עם שליח לאף אחד מיוצרי הסדרה – כי עם כל הכבוד למשפחת שטרן שמכניסה 24 אלף שקלים, יש מנקה בשם ולאדיסלב שמביא הביתה 2.800 שקלים בחודש של 31 יום – אבל כבידור עם ערך מוסף אנחנו מקבלים את הסחורה.

אל תלכו, יש גם כמה בעיות. צמד הליצנים שמסייע לגל מתנהג כאילו הכין בלילה שלפני הצילומים את הניסיונות הכי פתטיים להפחתת ההוצאות של השטרנים, ונראה כאילו הם מקריאים מטלפרומפטר ובעיקר מעכב, לא זורם ולא מקדם דבר. ההפקה חייבת לחסוך בעלויות התוכנית (בכל זאת למדנו משהו) ולסיים את ההתקשרות אתם. בנוסף, השיחות עם בני המשפחה מאחורי הקלעים ערוכות בצורה לא אחידה – לפעמים הטיימינג רע ולפעמים הסינקים מיותרים, מסיחים את הדעת ומכניסים בטעות לראש את אזעקת פיני גרשון: זה בסך הכל גימיק וניסיון נוסף ליצור מציאות על גב הצופה.

גם בלי לצפות בשאר הפרקים, אין ספק שנפלנו על המשפחה הטובה ביותר. אבא ואמא שטרן הם זוג אינטליגנטי, מתנסח ברהיטות, לא משתדל לספק לנו פרובוקציות, אמיתי. הדבר היפה באותם משתתפים הוא העובדה שהם לא צריכים למכור את עצמם כדי לקבל תפקיד בטלנובלה בסוף הריאליטי, ולפיכך הם מדברים 'פתוח'. אמנם אלון גל מנסה לגעת ולחטט במכוון בנושאים הפיקנטיים כמו גמילה מעישון (מינוס 400 שקלים בחודש), פיטורים של המנקה (חיסכון של מאות שקלים נוספים), מכירת אופנוע (למטרת פתיחת עסק) וחדירה פסיכולוגית לקשיים הזוגיים של השניים, אבל – וכאן מגיע אבל גדול – הוא שותף לריאליטי באמת ריאלי, שנותן הרבה יותר פלוס ממינוס.

משפחה חורגת, שלישי, 21:00, ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully