וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משינה עובדים על דיסק ויופיעו על הגג

דפנה ארד

8.11.2006 / 13:44

בטקס הכתרתם ל"להקת כל הזמנים" על גג בית מעריב נמסר שמשינה יופיעו שוב על גג, למרות שבפעם הקודמת זה נגמר באישה פצועה אחת בקהל

הבוקר הוענק תואר "להקת כל הזמנים" ללהקת משינה, הלהקה המתקמבקת נבחרה על ידי קוראי רשת מקומוני מעריב וצופי מוזיקה 24, וקיבלה 17 אחוזים מהקולות.

בארוע לא-מעונב הבוקר בהגשת גיא מרוז, הוענק התואר המלכותי ללהקת משינה, שהקדימה את כוורת (מקום השני), היהודים , אתניקס והגשש החיוור. "זה מוכיח שהקהל יותר מבין במוזיקה מאנשי המקצוע" אמר יובל בנאי והוסיף "אני תמיד בעד הגשש. בתור להקה, ובתור קבוצה, מעל לשלושים שנה ביחד הם הפכו לאגדה."

לכבוד משינה נאפתה עוגה מעוטרת ונופחו בלונים צבעוניים רבים, שנתלו על גג בית מעריב, ופוצצו על ידי שלומי ברכה עם סיגריה בוערת.

יואב קוטנר מערוץ מוזיקה 24 נזכר ברגע בו הוא קיבל את הקסטה הראשונה של משינה והיה הראשון להשמיע את "אופטיקאי מדופלם" ברדיו, בגלי צה"ל, ב-1984.קוטנר, שהגיע לארוע לבוש בחולצה של משינה, מתקופת "מפלצות התהילה", אמר: "האלבום האחרון של משינה הוא הוכחה לכך שהם התבגרו ולא נשארו להקה של צחוקים. הם נבחרו בגלל הקהל."

משינה עובדים כרגע על אלבום חדש, שכעשרה שירים חדשים ממנו כבר סגורים ויוציאו בקרוב סינגל לשיר בשם "אני צוחק איתך". באקט סוגר מעגל, הלהקה פנתה אישית ליואב קוטנר בבקשה שיצלם עבורם קליפ. בתגובה, הוא חייך.

תהיה עוד הופעת גג

מכיוון שבארוע הסתובבו אנשים כמו עורך מעריב אמנון דנקנר, מנכ"ל ערוץ מוזיקה 24 ליאון צימן ומפיק העל שוקי וויס נסגרו גם שיתופי פעולה והפקות עתידיות. במסיבת העיתונאים על גג בית מעריב ניתן היה לראות בבירור בקו הנוף את הגג בו משינה הופיעה לפני שנתיים ברחוב החשמונאים, מה שהוביל לדיבורים על הופעת גג נוספת באזור מרכז תל אביב.

ההופעה ההיא של משינה שהתקיימה לפני שנתיים תחת הכותרת "נגעה בשמים", שכללה גם גם שירים של הביטלס (שההופעה שלהם על גג אולפני אייבי-רוד היוותה השראה להופעה) תועדה וצולמה, אולם נגנזה מכיוון שווייס לא היה מרוצה מהתוצאה.

בנוסף, בפעם השניה בהסטוריה של הלהקה, ההופעה נגמרה באקורד צורם, עקב נפילת כלב מגג אחד הבניינים. הכלב פגע בגבה של אחת הצופות שפונתה לבית החולים איכילוב לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully