וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח טורקי: אני בוראט האמיתי

8.11.2006 / 15:23

מאהיר קגרי היה רוצה לראות קצת דינר קזחי מהסרט המצליח, שלטענתו, מבוסס עליו

אזרח טורקי עילג בשם מאהיר קגרי, שהיה סלבריטי-אינטרנט בשנת 1999, טוען ש"בוראט", הדמות הקזאחית אותה ברא הקומיקאי סאשה בארון-כהן, מבוסס עליו, מכיוון שגם לו יש שפם, גם הוא מדבר באנגלית רצוצה, והוא העלה בזמנו תמונות שהוא סרק ממצלמת סטילס (!!), בהן הוא מצולם עם נשים חתיכות, מנגן על אקורדיון, משחק בטורניר טניס שולחן ולבוש בבגדי ים מגוחכים. יש להודות שיש דמיון מסויים בין בוראט אליו.

בזמנו, נכנסו לאתר הקאלט של קגרי מיליוני גולשים, ובשנת 2005 האתר זכה להכלל ברשימת 25 האתרים הגרועים באינטרנט, שהרכיב פי.סי מגאזין.

היום פורסם בעיתונים שדוד "הכי טוב" המקורי יקבל פיצויים על השימוש במוטו שלו בפרסומות לביטוח. קגרי מקווה להצליח בצורה דומה, הוא רואה את עצמו כהשראה ישירה לבוראט של סאשה בארון-כהן ומתכנן לטוס ללונדון ביום חמישי הקרוב כדי להפגש עם עורכי דינו. המטרה הסופית היא הצהרת סליחה מכהן. "הפצצה תיפול" הוא אמר לסוכנויות הידיעות, "כהן עושה כסף על ידי כך שהוא משתמש בי"

כאמור, הסרט בכיכובו של בוראט פתח בסוף השבוע האחרון עם הכנסות של 26.4 מיליון דולר בארצות הברית, למרות שהוקרן רק ב837 אולמות. קגרי אמר בראיון לסוכנויות הידיעות באיסטנבול, שהוא שוקל לנקוט בהליכים משפטיים נגד בארון-כהן, בנוסף לבקשת הסליחה וההוכרה על גניבת הזהות שלו.

"העולם יודע שהוא מחקה את מאהיר" אמר מאהיר בגוף שלישי. "זה לא אני אומר את זה, העולם אומר לי את זה. קבלתי כל כך הרבה מיילים מאזרחי ארצות הברית שאמרו לי שהוא מחקה אותי."

בארון-כהן נמנע מלהגיב על הנושא. הוא הגה את בוראט בשנת 2001 כחלק מתוכנית שלו ששודרה בבריטניה ובהערות המוקלטות בדי.וי.די של המופע של עלי ג'י, הצהיר שהוא קיבל השראה לדמות של בוראט מאדם שפגש בטיול לרוסיה. הוא לא זכר מה היה שמו, אבל זכר שהוא היה רופא, ושהוא בכה מצחוק מרוב שהאדם היה היסטרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully