וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנים מכל העולם בביאנלה לווידאו ארט

9.11.2006 / 12:11

ב"וידאו-זון 3" יוקרנו יצירות מ-15 מדינות

הביאנלה השנתית הבינלאומית לווידאו ארט, "וידאו-זון 3", תיערך השנה במתחם קלישר בתל אביב במרכז לאמנות עכשווית, בין התאריכים 29 בנובמבר - 4 בדצמבר. בשלוש קומות המרכז יוקרנו בכל שעות היום עבודות וידאו ארט, אמנות דיגיטלית ויוצגו מיצבי וידאו מהארץ ומהעולם. אוצר הביאנלה הוא סרג'יו אדלשטיין.

לארץ יגיעו 15 אמנים ואוצרים מבלגיה, פולין, ספרד, סלובניה, בריטניה ומקסיקו. תכנית ההקרנות תכלול בין היתר תכנית של עבודות של קבוצת IRWIN ואמנים אחרים מהגוש המזרחי בשם East Art Map, תכנית מיוחדת על הווידיאו-ארט העכשווי בבלגיה, תכנית אחרת על וידאו ארט ממקסיקו, ועוד שתיים מברזיל וסין.

בביאנלה יבקר גם סטיוארט קאמר, אוצר הקולנוע והמדיה של מוזיאון הטייט מודרן. קאמר יערוך הרצאה ובה ידבר על היחסים המתמשכים של הקולנוע והוודיאו עם האמנות החזותית בהקשרה הרחב.

שלוש תערוכות של מיצבי וידאו יוצגו במהלך הביאנלה: בחללי הגלריה בקלישר תתארח תערוכה מהאוספים של מרכז גליסיה לאמנות בת-זמננו (CGAC) ושל קרן ARCO מספרד בשם "רגעים של ספק". במוזיאון הרצליה, המשתף פעולה עם הפסטיבל, תוצג תערוכה מקיפה של האמן התורכי-בריטי קוטלוג אטאמן. התערוכה השלישית תוצג במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון - בתערוכה, "משחקים אסורים", יוצגו מוצגים משחקי וידיאו עכשווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully