וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישואים בבני אדם

פיני אסקל

10.11.2006 / 11:42

"שכל העולם ישמע" מסמנת את הפיכתה של הזכיינית קשת לדודו טופז. פיני אסקל ממליץ לסתום להם את הפה

מישהו בוושינגטון די.סי צריך להתעורר ולשלוח לכאן דחוף את קונדוליסה שתעשה פה סדר, והכי חשוב - שכל העולם ישמע על האכזריות הבלתי נסבלת של הישראלים האלה. מסתבר שאנשים בישראל אשכרה עורכים ניסויים בבני אדם. מי שלא ראה את ליאור, עכבר המעבדה הג'ינג'י, משתטה בפריים-טיים של יום שישי שעבר, לא ראה אדם פתטי מימיו. לעולם לא אבין בחור צעיר ונחמד שרוקד בצורה אווילית, ולא רק רוקד אלא גם שר, ולא רק ששר אלא שר גבי שושן, ולא רק שר גבי שושן אלא עושה את זה בקניון חולון. וכל זה בשביל להציע נישואין לבחורה שדלוקה עליו כל כך עד שהייתה מסכימה להתחתן גם עם ביסלי בצל במקום טבעת.

"שכל העולם ישמע" היא עוד הוכחה למה צריך לשכוח מדי פעם את השלט במקפיא, כשמחזירים את הגלידה. מדובר בניסוי מסוכן בהסוואה של פילנתרופיה בשקל שאמורה להעביר לכם בכיף שני ערבי שישי - עד תחילת העונה החורפית של 'קשת'. הלהיטים הכי גדולים של קשת הם הרי "כוכב נולד" ו"נולד לרקוד". אבל כאן יש לנו הברקה: 1+1=2, מעין דאבל, מישמש חובבני של מסחטות הרייטינג הרגילות.

בפרק הראשון, לכאורה 'הצעת הנישואין הכי גדולה בהיסטוריה', בחור בשם ליאור (להלן: הג'ינג'י) הציע לחברתו נישואין. לצורך העניין הזה לקחו קריינית אנמית שיודעת לעשות קולות של פקס אבל לא ממש מצליחה לחשמל את האווירה (רותם אבוהב); השאילו את צדי צרפתי שיכול לתפקד יותר טוב כלוחש לסוסים מאשר להרגיע את האווירה המתוחה גם כך בה שרוי עכבר המעבדה הג'ינג'י; הביאו שתי אמהות להגברת העממיות; והכי גרוע – כדי להתאמן על שיר של גבי שושן, שמו את הג'ינג'י מול שלושה שופטים; והכי גרוע (2) – קשת עלתה פה על הפוטנציאל.

במקום הפקות ענק (הכל יחסי) מעומלנות, ספוגות נוצצים ותקועות עמוק באמצע פארק הירקון בין 30 אלף איש, הם ייצרו גרסת בי-מובי לשתי הכוכבות הנולדות שלהם. זה עדיין ריאליטי, זה עדיין הופך פיונים מהשורה לכוכבי פריים-טיים נדיפים, זה עדיין מחמם לב ומביא סיפורי-לחלוחית-בזווית-העין. אבל זה במינימום תקציב, באווירת בת ים, אבל זה עדיין קשת במלוא תפארתה. וזו מהותה של קשת כיום: צלה של הזכיינית, כצלו של גאידמק, מוטל על החברה הישראלית בגוון אחד, בתפקיד אחד. כמו הברון הרוסי, שמשמש כסוג של אב, פילנתרופ ובורר ("גאידמק יסדר"), קשת היא זו האחראית על הגשמת החלומות של אזרחי השורה התחתונה, זו שתעשה מהם ג'קו לערב אחד. אם פעם היו פונים לדודו טופז כדי שיתיר סכסוך משפחתי רב-שנים בשידור חי ב'ראשון בבידור', אז היום מצלצלים לאבי ניר, והוא יעשה מזה ספיישל לערב שבת.

"שכל העולם ישמע", יום ו', 21:15, ערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully