וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק

עומר בכר

12.11.2006 / 10:21

לחייו לא היתה משמעות, עד שגילה שהוא לא מי שחשב שהוא. עומר בכר מממשיך לבקר טריילרים

הכל דבש

ג'רי סיינפלד חוזר! לאחר שפרש בשיא (או ממש שניה אחרי) מהסדרה שהגדירה את הניינטיז לצד "חברים" ו"בברלי הילס 90210", ג'רי פרש לעשות לביתו כמו שאומרים. מלבד הסרט התיעודי "קומיקאי", הופעות אורח בסאטרדי נייט לייב והפרסומות המצוינות לאמריקן אקספרס, סיינפלד שמר על שתיקה רבתי. לכן כה רבה השמחה לראותו עושה קאמבק -באופן לא מפתיע עבור מי שעוקב אחרי הקריירה שלו לאחרונה – בסרט אנימציה חדש. אחרי הכל, ג'רי הפך להיות אבא וטיפוס די ביתי, שאפילו כתב ספר ילדים.

הסרט החדש, של אולפני דרימוורקס, נקרא "Bee Movie" ובו משחק ג'רי את בארי בי בנסון, דבורה אשר מגלה שבני האדם צורכים כמויות רבות של דבש ומחליט לתבוע אותם על גניבה. לצדו, כראוי לסרט אנימציה, שורה של כוכבים ביניהם: רנה זלוויגר, קאת'י בייטס, ג'ון גודמן וכריס רוק.

הסרט יצא רק בעוד שנה לאקרנים, אך למרות זאת, טיזר כבר הופץ והוא מהסוג שאני הכי אוהב - צילומים מקוריים שאינם לקוחים מהסרט. הטיזר אינו חושף בפנינו הרבה ממה שצפוי לנו (אם כי באתר הרשמי תוכלו לראות איך מעוצבת דמותו של ג'רי) ובמקום זאת אנו רואים צילומים חיים של ג'רי עוטה על עצמו תחפושת של דבורה וניצב על סט צילומים ביחד עם רוק כשהם מצלמים לכאורה סצנה מהסרט. רעיון פשוט אך מבריק, שמצליח להעלות חיוך על הפנים. אמנם אינפלציית סרטי האנימציה תקשה על סרט שכזה להתבלט - ואם כבר חיות הייתי מלהק את ג'רי לשחק סוס - אבל כמעריצי ג'רי שמוטרדים יותר מידי מדמותו של לארי דייויד כדי לראות באדיקות את "תרגיע", כל הפקה שבה ג'רי משתתף תתקבל בזרועות פתוחות.

ציון טריילר: גידיאפ!
קהל יעד: חובבי סיינפלד, משפחות וקיבוץ יד מרדכי.

בית השעווה הברזילאית

לאחר ש"הוסטל" הצליח להביא לקולנוע רמה גרוטסקית למדי של אימה וגועל, עם כל מה שעלול להשתבש עבור שני תיירים אמריקאיםשנסעו לטייל במקום מעט פחות מתויר (למה הם לא יכלו לנסוע כמו כולם למקסיקו?), סרט חדש בשם "Turistas" עוסק, פחות או יותר, באותו דבר (כלומר בתיירים אמריקאים שמגיעים למקום נורא מפחיד, כזה שלא מדברים בו אנגלית). מדוע לטרוח, אם כן, לצפות בסרט זהה? התשובה הפשוטה היא שאין סיבה אמיתית לצפות בו, אלא אם אתם חובבי כוסיות בלבוש מינימלי עם אופציה לעירום. זה לפחות מה שאני הצלחתי להבין מהקדימון לסרט. זה ושבאיזשהו שלב חבורת האמריקאים שנופשת בגן העדן ושמו ברזיל, נחטפת למקום לא ברור ונאבקת על חייה.

הכתוביות שבהם נעזר הטריילר כדי להעביר את העלילה די מטומטמות ומכילות משפטים כמו: "הדבר היחיד שיותר גרוע מלא לדעת איפה אתה, הוא לא לדעת אם תשרוד". עם כאלה כותרות מפציצות, ועוד לסרט שמשתייך לז'אנר שממילא לא סובל מעודף פרגון, כנראה שכל מה שנותר הן הכוסיות (מה שלא יגרום לי לרצות לראות את הסרט, אבל הוא בהחלט יגרום לי לחפש בגוגל את שמות השחקניות לצד המילה Nude).

ציון טריילר: כמו פרסומת טובה למוצר גרוע. שווה צפייה, לא קניה.
קהל יעד: נערים מתבגרים.

חוק מרפי מס' 6: קאמבק הוא רק עוד סיבה להיכשל

מסתבר שגם אדי מרפי עושה סוג של קאמבק לחיינו, וטוב שכך. תמיד החשבתי אותו כאחד הקומיקאים הכי ורסטיליים ומוכשרים שיש ועצוב היה לראות אותו מזדקן בסרטים כמו "פלוטו נאש" או "ד"ר דוליטל". למרות שהצטיין בדיבוב דמויות מצוירות ב"טירה המכושפת" או "שרק", בסרטים מצולמים טובים הוא לקה במחסור חמור.

והנה, החודש, בשני טריילרים שונים עלה שמו מהאוב. האחד שכתבתי עליו לפני מספר שבועות הוא סרט חג המולד החדש של ביונסה "נערת החלומות" ובו הוא מחייה את החיקוי המצוין שלו מימי סאטרדיי נייט לייב לג'יימס בראון. בסרט נוסף וחדש שיעלה בקרוב בשם "Norbit" (אני יכול להמר שגם בעברית יקראו לו נורביט) מרפי, במיטב המסורת, משחק מספר רב של דמויות. נורביט הוא תינוק שנזנח וגודל ע"י בעל מסעדה סינית (אותו משחק מרפי כמובן) וסבל כל חייו, כשהוא נכנע ונישא לאישה בעלת עצמות גדולות מאוד (מרפי שוב). חייו המבאסים של נורביט מסתבכים עוד יותר כשלעיירה חוזרת אהובת התיכון שלו. הטריילר הוא מקרה נדיר שבו התקציר נשמע אמנם משעמם מערוץ הכנסת אבל הצפייה בו מומלצת בישיבה על פוף, כי מכיסא יש סכנת נפילה. נסו לדמיין את שילוב הסצנות של הארוחה המשפחתית ב"פרופסור המטורף" יחד עם סצנת המספרה ב"מגלה את אמריקה".

ציון טרייילר : לא נראה מחדש הרבה. אבל מה זה מצחיק.
קהל יעד: מי לא בעצם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully