וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: בוראט משליט טרור

13.11.2006 / 13:00

טבלת שוברי הקופות נראית כמעט זהה לשבוע שעבר, כנראה בגלל שהסרטים החדשים לא שווים כלום. נדע כשהם יוקרנו בארץ

בסוף השבוע הזה אין הפתעות גדולות, כאשר במקום הראשון בטבלת שוברי הקופות נמצא זה שבוע השני ברציפות הסרט "בוראט", עם הכנסות של 29 מיליון דולר. בשבוע שעבר הסרט הגיע למקום הראשון, למרות מספר נמוך של בתי קולנוע בהם הוא הוקרן והשבוע המספרים נראים רעננים בעקבות גידול במספר בתי הקולנוע המקרינים אותו. עד כה הכניס הסרט, שיצא סוף סוף לאקרנים בארץ ב-30 בנובמבר, 67.8 מיליון דולרים.

הטבלה של סוף השבוע זהה כמעט לקודמתה. סרט חג המולד "The Santa Clause 3: The Escape Clause", בכיכובו של טים אלן נשאר במקום השני גם בסוף השבוע הזה עם הכנסות של 16.9 מיליון דולרים. במקום השלישי, כמו בסוף השבוע שעבר, שוכן סרט האנימציה "חיים בזרם", המספר את סיפורו של עכברוש חסר מזל, שנשטף באסלה ונתקע בתעלות לונדון המצחינות. הסרט הכניס 16.7 מיליון דולר בסוף השבוע.

"Stranger Than Fiction," בכיכובם של וויל פארל ואמה תומפסון נכנס בסופ"ש הראשון להקרנתו רק למקום הרביעי, עם הכנסות של 14.1 מיליון דולרים וסרט האימה "המסור 3" ניצב השבוע במקום החמישי.

"Babel" של פרמאונט בכיכובו של בראד פיט וקייט בלאנשט הגיע אך ורק למקום השישי בטבלה, עם הכנסות זעומות של 5.65 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully