וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל סרטים בנושא זכויות אדם בנצרת

19.11.2006 / 10:34

עם הרבה יומרות וערכים ייפתח ביום שבת הקרוב פסטיבל סרטים בינלאומי בנצרת, שיציג סרטים מהארץ ומהעולם

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי בנושא זכויות אדם בנצרת ייפתח ב-25 בנובמבר. באירוע הפתיחה יוקרן הסרט "Eqaab", עיבוד קולנועי לרומן הקלאסי של אלכסנדר דיומא, "הרוזן ממונטה כריסטו". הערכים העומדים בבסיס הפסטיבל, לפי מארגניו, הם קבלה של קבוצות דתיות ואתניות שונות, קידום זכויותיהם של מיעוטים, מאבק באפליה והעמקת הדיון הציבורי בנושאי דת, צדק ושלום.

הפסטיבל יימשך שבעה ימים, ויכלול שתי מסגרות תחרותיות: האחת תציג סרטים מישראל ומן הרשות הפלסטינית והשנייה תוקדש לסרטים מרחבי העולם. פרס בסך אלף דולר יוענק לזוכים בכל אחת מהמסגרות התחרותיות, שיבחרו על ידי אנשי תעשיית הקולנוע ונציגים של קרנות קולנוע ישראליות.

בין המתמודדים: הסרט הדוקומנטרי "באוקטובר רעדה הארץ" המתאר את המצב בישראל מאז אינתיפאדת אל אקצה מנקודת מבטן של שתי נשים, ו" Ahlam" של מוחמד אל דרדג'י, הסרט המלא הראשון שיצא מעיראק מאז נפילת שלטון סדאם.

בנוסף להקרנות, יארח הפסטיבל סדרה של דיונים, סדנאות וסמינרים בהם יוזמן הציבור לדון בסוגיות השונות בהם עוסק הפסטיבל. ביום שלישי בשעה 20:00, תערך קבלת פנים בחסות שגרירות צרפת ונותנת החסות הצרפתית TV5. בערב יוקרן הסרט העלילתי של איסמעיל פרוקי “Le Grand Voyage", על מסע של אב ובנו מצרפת עד למכה, הקדושה לאיסלאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully