וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבייבידולז יבחרו על ידי גולשי היפ

19.11.2006 / 20:05

חברות להקת הבנות החדשה לא יתקבלו על פי יכולות השירה שלהן, לא לפי המראה שלהן ולא לפי הריח שלהן, אלא אך ורק לפי קולות הגולשים באתר התוכן של סלקום

מעניין מה הדרייב של אותן בנות המתייצבות מדי שנה לאודישנים של כוכב נולד, עם סומק קל על הלחיים, ותלתלים מחוזקים במוס, מרפקים משוננים שנוצרו על ידי שנים של אבולוציה ופלאפון צמוד לרקה כדי להעביר את הזמן עד לפגישה עם רוברטו.

אלפי בנות כאלה התייצבו לאודישן ללהקת הבייבידולז, של רוברטו בן שושן. מהן נבחרו רק שמונה בנות נפלאות, עם קול של זמיר ופני מלאך. הן עברו התעללות שונה ומשונה בתורים הארוכים לאודישנים בבאר-שבע, אילת, חיפה, ירושלים ותל אביב, בצעו קטעי שירה וריקוד משפילים מתוך סרט הקאלט "הלהקה", מול השופטים הקשוחים.

עכשיו הן צריכות לצלוח את הישורת האחרונה והמאתגרת ביותר - לעבור תחת התער של אלפי טוקבקיסטים ובני נוער חרמנים שיבחרו מי מהן תשתתפנה בלהקת הבנות, כלומר, איזה שלוש בנות ימצאו את עצמן חזרה באנונימיות המופלאה של ירוחם

החל ממחר חמש הבנות הסופיות יבחרו על ידי גולשי אתר שיתוף הקבצים "היפ" של סלקום, באתר אליו נכנסים כ-50 אלף גולשים ביום, לא יילקחו שבויים.

הבנות שעומדות על קצה הסכין הן עדי ברקו בת ה-22 מנתניה, נטלי ציון בת ה-21 מחולון, קסניה זמסקוב בת ה-19 מתל אביב, מאי שיר בת ה-17 מגבעתיים, שני סלמה בת ה-22 מתל אביב, לין מור בת ה-21 מבת-ים, נעם דדון בת ה-17 מבאר שבע, חן אמסלם בת ה-16 מעפולה. בהצלחה לכולן, וזהירות מהמרווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully