וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EDU-K הברזילאי יופיע בארץ

דפנה ארד

20.11.2006 / 14:43

הסולטן של הביילה-פ'אנק יגיע למתחם אליפלט החדש בתחילת דצמבר ויראה לנו איך מנענעים את האחוריים בגטאות ברזיל

במסיבה ענקית שתיערך ב-1 בדצמבר, EDU-K, אחד השגרירים הבולטים של המוזיקה הברזילאית העכשווית, ינצח על הרוקדים במתחם אליפלט. כמו כל MC שמכבד את עצמו, שיריו עוסקים בסקס וסמים, אבל כמוזיקאי שרוצה גם להשפיע ולעורר מודעות בינלאומית בקשר למקום מוצאו, הוא עוסק בשיריו גם בעוני, ובמצב הקשה בברזיל.

על הבאתו של הברזילאי חמום המח לארץ שקד המפיק תומר אדם לנציגר שמספר היום: "אדו-קא נחשב ל-MC מספר 1 בברזיל. הוא היחיד שאני יכול להגיד שעושה קרוסאובר ולוקח את הז'אנר המתכתי הזה, הביילה פ'אנק, לעולם הפופ, ומברזיל לאירופה. הוא ראפר ברזילאי שיוצא נגד המערכת ושר לבנות. בהופעות שלו בחוץ לארץ קוקסינלים צעירים רוקדים על הבמה, והוא מרבה לקלל בהופעות בפורטוגזית."

לנצינגר מבטיח הפקה ברמה בינלאומית: "המסיבה תתחיל בחצות ולא תגמר לפני שש-שבע בבוקר. מלבד אדו-קא הברזילאי, יתקלט די.ג'יי דניאל הקסמן מברלין ויופיע אם.סי צ'רנוביל בליווי גיטרה חשמלית. כלומר, יש לנו שלושה מופע עם שלושה אנשים בועטים על הבמה."
למרות ניחוחות החו"ל הכרטיסים המוקדמים עולים כרגע 60 שקלים.
"יהיה לוהט וגם מאוד כלכלי."

החיבור בין לנצינגר לאדו-קא היה טבעי: "אני שנים מביא את די.ג'יי דניאל הקסמן לארץ, להקסמן יש לייבל, בו חתום אדו קה, חשוב לי לקדם הרבה זמן את הז'אנר הזה בארץ"

המסיבה תתרחש כאמור ב-1 בדצמבר בצומת סלמה-אליפלט, ולא באומן 17. "נפתח את הכניסה האחורית של האומן ונרים אהל עם בר מטורף, בפנים נפתח את החדר המערבי של המועדון וננתק אותו לגמרי משאר החלקים. בעצם יווצר מועדון נפרד לגמרי, שלא יהיה קשור בשום צורה למועדון האם. הם לא ישתו איתנו ואנחנו לא נשתין איתם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully