וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים גרמה עובד על אלבום חדש

דפנה ארד

20.11.2006 / 15:58

גם ציונה מדימונה לפעמים נכנסת לקריז על גרמה, שלא הוציא שום שיר כבר כמעט תשע שנים

כוכב הזמר הים תיכוני, ניסים גרמה, עובד בימים אלה על אלבום חדש בהפקה עצמית. "הוא עומד להיות חדיש ומחודש" סיפר גרמה בהתרגשות. "עדיין לא החלטתי על שם לאלבום, אבל יהיו בו גם שירים חדשים וגם שירים מחודשים. חשבתי על לחדש כמה מהלהיטים שלי "מלך הקסטות", "פלאפל", השיר "ילדות בראש העין" מתוך המחזמר ילדי הכרך, ועוד." האלבום אמור לצאת במהלך השנה הבאה.

האלבום האחרון של גרמה, "מלאכי" יצא לפני כשמונה שנים, ובחודשים האחרונים גרמה לא יכל להימלט מדרישת הרחוב לעוד קצת ניסים ונפלאות: "יש צפייה מצד רשתות שיווק לאלבום כזה. ישנו געגוע ברחוב בכל מקום אליו אני הולך, גם כשאני נוסע במכונית או משדר את 'ציפורי לילה ים תיכוניות' בגלי צה"ל, כל החיילים תמיד שואלים על כך. מכיוון שמתגעגעים לשירים שלי, אני עושה את זה בשמחה".

"הרמתי חתיכת הפקה מושקעת"

גרמה נכנס להקלטות באולפן, והתחיל דווקא עם הקאברים: "הפכתי את השירים הישנים ליותר עכשוויים, ברוח התקופה, הפקה אחרת, סאונד אחר, עטפנו את זה אחרת - הכל אחר. אוטוטו אוציא את השיר "ילדות בראש העין" כסינגל לרדיו. הקלטתי אותו בצורה מדהימה, קלאסית, פשוט כי אני מאוד אוהב אותו."

גרמה מספר שהוציא את מיטב כספו על הפקת הסינגל הזה: "הרמתי חתיכת הפקה מושקעת, כל הנגנים הם הנגנים הכי טובים, ויש המון נגנים. עשיתי את זה כי השיר הזה הוא חלק מהביוגרפיה שלי אז השקעתי בו המון. זה סיפור חיי, על הילדות שלי בראש העין. "

גרמה מתגאה בכך שהשירים שלו נכתבו על ידי מיטב הכותבים. "יש לי טקסט של מאיר אריאל ז"ל שכתב את 'ציונה', וטקסט של אלדד שרים שכתב את המוזיקה ל'מלך הקסטות' ואת דן אלמגור, שכתב את 'מלך הקסטות' ואת 'ילדות בראש העין', ועוזי חיטמן ז"ל כתב גם אחד מהשירים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully