וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריימר מקלל שחורים

דפנה ארד

21.11.2006 / 12:19

הקומיקאי מייקל ריצ'ארדס השתגע על צופה שחור במופע הסטנד-אפ שלו. לאחר מכן הוא התנצל אצל לטרמן. הכל כולל הכל עלה לאינטרנט

מערכת וואלה!

מייקל ריצ'ארדס, הלא הוא קוזמו קריימר מסיינפלד, התחרפן במהלך מופע הסטנד אפ שלו ביום שישי האחרון. קריימר גידף וקילל צופה שחור, לאחר שהלה פטפט עם חברו והפריע לו בהופעה הרגילה.

הגגים של ריצ'ארדס קיבלו פתאום שינוי כיוון, והוא החל לצעוק עליו ולקרוא לו במונח שאסור לאף ווייט-בוי להגיד על אפרו-אמריקאי: "ניגר". הוא צעק: "שתוק כבר, לפני 50 שנה היינו תולים אותך הפוך עם מזלג תקוע בתחת שלך!", ושאל בבדיחות הדעת את הקהל "האם יעצרו אותי על כך שקראתי לאדם שחור, ניגר?".

הקהל צחק תחילה בנימוס, אבל בהמשך קם עליו בצעקות ושריקות בוז. אותו בחור מושמץ לא נשאר חייב והשיב לו: "זה לא מצחיק. אתה אדם דחוי, לא הצלחת על הבמות, וגם לא בסרטים. שום דבר חוץ מסיינפלד".

הריב נמשך דקות ארוכות, וכשהקהל התחיל לעזוב את המקום, גם ריצ'ארדס עצמו ירד מהבמה. התקרית, שאירעה במועדון ה"לאף פאקטורי", צולמה במצלמה דיגיטלית של אחד מהצופים במופע, ועלתה לאתר הרכילות המרושע TMZ, ומשם הדרך ליוטיוב היתה קצרה מאוד.

העניין גרר תגובות קשות נגד ריצ'ארדס באמריקה, בין היתר מבעל המועדון ומהקולגות של ריצ'ארדס - כולל ג'רי סיינפלד שהגדיר את התקרית כ"פוגעת ביותר" וכ"טעות חמורה מאוד" והמליץ לו להתנצל. ריצ'ארדס, שהתקרית מהווה פגיעה חמורה בעתיד הקריירה שלו, הפנים את העצה.

אתמול התנצל ריצ'ארדס ב"לייט שואו" של דייויד לטרמן בפני האומה האמריקאית הפוליטיקלי קורקטית, ואמר "אני לא גזען, זה הקטע הכי מעצבן בזה. אני מצטער מעומק לבי". התנצלותו של קריימר תשודר בישראל הלילה ב-23:45 אצל דיוויד לטרמן בערוץ אקסטרה הוט.


*

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully