וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או.ג'יי סימפסון לא ירצח

רויטרס, דפנה ארד

21.11.2006 / 14:29

הראיון בו מתאר או.ג'יי סימפסון כיצד היה רוצח את אשתו - רצח ממנו זוכה בעבר - והספר אודות הרצח שכתב, מנעו את הקאמבק הגדול של העשור. ותודה לרופרט מרדוק

הוצאת הספר והספיישל הטלוויזיוני בכיכובו של [[או.ג'יי סימפסון]] תחת הכותרת "לו הייתי עושה את זה", כלומר, אם הוא היה באמת רוצח את הזוג שאותו כביכול לא רצח, איך הוא היה עושה את זה, בוטלו אמש והסערה הציבורית סביב הסיפור באמריקה נרגעה במקצת.

סימפסון, כאמור, זוכה מאשמת רצח אישתו לשעבר, ניקול בראון סימפסון ובן זוגה רונלד גולדמן, למרות שהיה החשוד העיקרי ברצח, לאחר שהצליח לשכנע את חבר המושבעים בחפותו במשפט הלוהט של הניינטיז.

או.ג'יי סימפסון הסכים להתראיין לסופרת-הפופ ג'ודית רייגן, תמורת זוזים רבים. רשת פוקס עטה על המציאה ורצתה לשדר את הגרסה הטלוויזיונית לראיון הספרותי, בתקופת רייטינג קריטית מבחינתם. אולם כצפוי, עצם הפירסום בעיתונות על הכוונה לשידור שני ספיישלים בכיכובו של הרוצח הזכאי בפריים טיים של הרשת, גרם למחאה ציבורית גדולה.

הצופים הפציצו את מערכת חדשות פוקס בטלפונים ובאימיילים זועמים, עד ששדרני פוקס ניוז הצהירו בשידור שהם מתנגדים להחלטה לשדר את הספיישל. חנויות ספרים רבות הצהירו שהן לא מוכנות למכור בשטחן את הספר בגלל שהם מתנגדים לתוכנו. או אז, הטיל רופרט מורדוך, יו"ר חברת החדשות של פוקס, וטו על הרעיון, בגיבוי קבוצה של בכירים בחברה ושיחרר הצהרה לעיתונות, שהוא מסכים עם רוב הציבור האמריקאי שזה היה רעיון גרוע לחשוב על לשדר את הספיישלים, ושהוא משתתף בצער משפחות הנרצחים.

רייגן פרסמה בעבר ספרים רבי-מכר על סלבריטאים כמו הבולדוג מייקל מור וכוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון והפכה לבית חרושת לכסף, אבל נדמה שבמקרה הזה היא חצתה את הקו האדום. מבחינתה, הספר כשר - היא רואה אותו כוידוי של סימפסון, למרות שהספר מוגדר כתיאור היפותטי של איך סימפסון היה רוצח את אישתו לשעבר, לו היה רוצח אותה. עורך דינו של סימפסון אמר בתגובה שאו ג'יי נשאר אדיש לביטולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully