וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה אירופית ל"הבועה" בפסטיבל ברלין

דפנה ארד

22.11.2006 / 11:22

סרטם של איתן פוקס וגל אוחובסקי קיבל הזמנה להקרנת בכורה לפסטיבל החשוב, במסגרת ה"פנורמה"

גל אוחובסקי ואיתן פוקס התבשרו השבוע שסרטם, "[[הבועה]]", יוקרן במסגרת הפנורמה של פסטיבל ברלין ה-57 בפברואר הקרוב, בבכורה אירופית.

מסגרת ה"פנורמה" אינה תחרותית והיא מיועדת ל-18 סרטים חדשים המוקרנים בבכורה אירופית או עולמית, שכבר הוקרנו במדינותיהם ובמסגרות בינלאומיות נוספות. למרות שאינה מסגרת תחרותית נחשבת מסגרת הפנורמה לאחת מהחשובות בתחום ומטרתה היא לחשוף בפני קהל הפסטיבל סרטים מרחבי העולם.

זו לא הפעם הראשונה בה בני הזוג מוצאים את עצמם על השטיח האדום של גרמניה. בעבר הוקרנו באותה המסגרת גם סרטיהם "[[יוסי וג'אגר]]" ו"[[ללכת על המים]]".

הסרט "הבועה" הופק בתקציב של 1.5 מיליון שקלים, ומספר על חייהם של שלושה צעירים תל אביביים החיים באוף-שינקין, עובדים בחנויות סבונים, מסעדות ותקליטים באזור, ומארגנים [[רייב נגד הכיבוש]]. חייהם של השלושה משתנים בעקבות מפגש של ההומו הקרבי מביניהם במילואים עם אשרף, הומו ערבי אותו מגלם יוסף סוויד החתיך. אשרף מצטרף לדירה, מתחיל לעבוד במסעדה "אורנה ואלה", ועוזב את חייו הקשים בשטחים, מיד מתנפצת לכולם הבועה, ובסוף הסרט יש אפילו (זהירות, ספוילר) שני הרוגים. את "הבועה" ראו כבר 100 אלף צופים בישראל, מאז צאתו ב-29 ביוני השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully