וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי פיין והבס לסיבוב הופעות בארץ

22.11.2006 / 14:05

הבסיסט הישראלי הנחשב יופיע על הבמה ללא נגנים מלווים, ויעבור בין מועדונים ברחבי הארץ

הבסיסט יוסי פיין ייצא בקרוב לסיבוב הופעות אינטימי, רק הוא והבס. הוא יגיע להופעות במועדונים קטנים בישראל מיד לאחר הופעה בפסטיבל הבסיסיסטים "Bass Day UK” במנצ'סטר, ויקדם את האלבום חדש שלו עם ה- “Ex-Centric Sound System".

מלבד יכולות הנגינה שלו, פיין הוא גם מפיק בינלאומי שעבד בארץ עם שבק ס', נייג'ל האדמו"ר והדג נחש, ובחו"ל עם דייויד בואי, לו ריד, גיל אוונס ואחרים. פיים גם ניגן עם שורה ארוכה של מוזיקאים בארץ כמו בין השאר מאיר אריאל ז"ל, פורטרט, שלום חנוך וסיאם.

סיבוב ההופעות יכלול הופעות במועדונים איזוטריים ומועדוני הופעות מכובדים. ב-7 בדצמבר, יום חמישי, הוא יופיע בפאב "הבאר" בקיבוץ צאלים, יום לאחר מכן הוא יופיע בגבעת יואב ב"ביר-א-שגום", באותה שבת הוא יופיע במועדון "הצוללת הצהובה" בירושלים. ביום ראשון ה-10 בדצמבר הוא יופיע באברקסס בתל אביב, וב-13 בדצמבר הוא יופיע יחד עם להקת התפוחים בגולדסטאר זאפה. יום לאחר מכן הוא יופיע בפאב הפטריה בקיבוץ דן. בסוף השבוע שיתחיל ב-21 בדצמבר הוא יופיע ב"מרתף 10" בחיפה, ביום שישי בפאב "חמדת ימים" הסמוך למושב שפר, וב-23 בדצמבר, יום שבת, יסתיים סיבוב ההופעות עם הופעה במועדון הבארבי בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully