וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע קיומנו

הדס ריבק

26.11.2006 / 9:56

לפניכם חידה: מה יותר מפחיד את הדס ריבק מהבריחה של בני סלע מהכלא? תשובה: משטרת ישראל

- "אומרים שחיזבאללה ירה טילים על תל אביב." - "אתה בא אלי לראות שירת הסירנה?"

יום שישי 9 בבוקר, מסוקים עפים מעל העיר, המלחמה של תל אביב התחילה. כאלה אנחנו, מבינים רק כשזה נוגע לתחת שלנו. לכוס שלנו לייתר דיוק. 48 שעות עברו מאז שבני סלע לחופש נולד, הייתי בטוחה שימצאו אותו תוך שעתיים. ביולי חשבתי שהמלחמה תיגמר תוך שלושה ימים. ירו עלינו קצת קטיושות, אנחנו נפציץ איזה כפר בטעות, 100 ילדים לבנונים ישלמו בחייהם, אבל זהו. שלושה ימים. או"ם שמום ושקט. את עניין טילי הזילזל אפשר היה לפתור בציניות. הצעד הכי אקטיבי היה ללכת לישון בפיג'מות יוקרתיות, שיוציאו אותי טוב במפגש האפשרי עם השכנים במקלט. עכשיו ציניות כבר לא עוזרת. הגיע התור שלנו לישון בפחד. לא לרדת לבד למכונית, לסגור חלונות, לעלות לדירה עם פלאפון פתוח. אל תנסו לשים את האצבע על כפתור ה-send למשטרה, הם בטח יטעו בכתובת בדרך אליכן.

- מצור על מגדלי דויד, בגינת דובנוב עסקים כרגיל

זאת לא האדישות התל-אביבית שאפשרה להורים להוציא את הילדים החוצה לשחק רק כמה מטרים מהמקום שבני סלע בחר כדי להחליף בו את הגרדרובה, בדרך לחיים בהם הוא לא צריך לישון כפיות עם השותף שלו לתא. זאת פשוט ההנחה המתבקשת, שאיפה שהמשטרה מחפשת אותו שם הוא כנראה לא נמצא. אלוהים! כמה מטומטמים אפשר להיות? באוז התרחיש הזה לא היה עובר את ישיבת התסריט הראשונה בגלל בעיות אמינות.כנראה שגם מיטב יועצי התקשורת לא יעזרו למשטרה להימנע מאמירה מטמטמת מסוג: "רק אזרחים ימצאו את סלע". הי! מישהו כנראה ראה קצת יותר מדי ורוניקה מארס.

- "אני רוצה להבהיר שוב שאני לא יכול להבטיח שום דבר"

אם הייתי יועצת התקשורת של ארקדי גאידמק הייתי אומרת לו גבר, זה הזמן להילחץ ולא בגלל הדיון הנוקב בעניינך בתיק תקשורת. יש בחור חדש בשכונה, הוא הולך להציל את הבנות מתל אביב ואתה נישאר עם הפליטים משדרות במלון באילת. הכי פחות סקסי. יממה וחצי לתוך החיפושים ואורי גלר מגייס את הכפיות ויוצא לעזור למשטרת ישראל. ואם הוא לא יצליח למצוא את בני סלע, לפחות כשנשב בבית מול המסך יהיו לנו כמה שעות של נחת לראות איך היורשים הפוטנציאלים של גלר גורמים לדץ לא להצליח לפתח עיניים. לפעמים באמת עדיף לא לראות.

- "את באה לפה הרבה?" - "בני, זאת הדירה שלי אולי?"

14 נאנסות חיות את הסיוט שלהן מחדש כבר יומיים. הן ידעו שיום אחד בני סלע יצא מהכלא, הן רק לא חשבו שזה יקרה כל כך מהר. 48 שעות של חרדה וכמה מפתיע למשטרה אין קצה חוט. 3 שופטים קיבלו אבטחה, מי בדיוק מאבטח אותנו? 1202 מספר הטלפון של מרכז הסיוע לנפגעות תקיפה מינית, שיהיה לכם בארנק ליתר בטחון.6 רחובות מהבית עד הבר אני לא רואה אפילו שוטר אחד ברחוב, משהו אומר לי שזה לא בגלל שהם מתחבאים ממש טוב. 4 כוסות יין בשישי בערב ופתאום זה נשמע לי הגיוני שבני סלע יושב עכשיו בטיסה בדרך למקום רחוק מכאן. 2 אדוויל בבוקר, וההכרה שבמשטרה יושבת חבורת מטומטמים גורמים לי לאחל לו עכשיו חיים מאושרים במדינה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully