וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת משחקי מלחמה

דפנה ארד

26.11.2006 / 16:47

בתערוכה מיוחדת במוזיאון לאמנות דיגיטלית בחולון יוצגו משחקי מחשב שהשפעו מהתקפות הטרור האחרונות, ואפילו ממלחמת לבנון השניה

בתערוכה שתפתח בתחילת דצמבר ותוצג במרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יוצגו משחקי וידאו ומשחקי מחשב תוצרת סוריה ישראל וארצות הברית, העוסקים בטרור, חטיפות, מלחמה, ובטחון בשדות התעופה. בתערוכה יוצגו משחקים, שנכתבו והופצו על-ידי אקטיביסטיים וקבוצות אידיאולוגיות, ממתנגדי הטרור עד למתנגדי הכיבוש.

UnderSiege

מסוריה, יוצג המשחק “UnderSiege” שיצא באמצע שנת 2005, ומבוסס על ההסטוריה הפלשתינית המודרנית. המשחק התלת מימדי המרהיב, מתרחש באזור מערת המכפלה, השטחים, והקריה, מתמקד במשפחה פלסטינית, בין השנים 1999-2002. כבן המשפחה תאלצו להסתכן, לכבוש מחדש בסיסי צה"ל, לירות בחיילינו ולזרוק עליהם רימונים, ובכלליות לבדוק איך זה נראה מהצד השני, כשאתם עם הכאפייה והכוונות הרעות.

12 בספטמבר

משחק השוקוויב "12 בספטמבר" מציג את הבעיתיות בתקיפות אוויריות של מחבלים. אתם בתפקיד חיל האוויר, המשליך פצצות חכמות על מחבלים המסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית, חלקן פוגעות גם באזרחים. לאחר הפגיעה מתקבצים אזרחים נוספים כדי לבכות ולהתאבל, חלקם הופכים למחבלים, הבנתם את המסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המתאבד

במשחק החמוד-גראפית, "המתאבד", על השחקן לפוצץ עצמו ברחוב הומה אדם תוך שהוא מנסה לגרום למספר גדול ביותר של אבידות בנפש. בסוף כל נסיון מוצג כמה הרוגים וכמה פצועים. המשחק עורר תגובות נזעמות כאשר הושק, לרבות פנייה של חברי קונגרס אמריקנים לבעלי האתר בדרישה להורידו מהרשת בטענה שהוא "סר טעם, פוגע ומעורר מחדש את סבלם של אלפי אמריקנים, ישראלים ואחרים שהיו קורבנות לפיגועי התאבדות".

משחקים כאלה וגם משחקי פלאש שהושקו במהלך מלחמת לבנון השניה, שמטרתם העיקרית היא לקווצ'ץ' את הזקן של נסראללה, יוצגו בתערוכה במרכז לאמנות דיגיטלית, ברחוב ירמיהו 16, חולון. בינתיים תוכלו לשחק בהם. רק אל תנסו את זה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully