וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: פינגווינים ובונד בצמרת

27.11.2006 / 16:56

סרט האנימציה לכל המשפחה, "תזיזו ת'רגליים", הלך חזק בסוף השבוע הזה, בו נחגג חג ההודיה. לקהל נמאס לאכול הודו, אז הוא רץ לקולנוע

הפינגווינים המרקדים מהסרט "תזיזו ת'רגליים" נשארו בראש טבלת שוברי הקופות של ארצות הברית גם בסוף השבוע הזה, בו חגגה ארצות הברית את חג ההודיה.

סרט האנימציה של "האחים וורנר" גרף 37.9 מיליון דולר בסוף השבוע, ו-51.6 מיליון דולר במהלך כל חופשת חג ההודיה. הסרט מספר את סיפורו של פינגווין חמוד שלא יודע לשיר, אבל רוקד מצויין, וכל הספקטקל הזה מדובב על ידי רובין וויליאמס, אלייז'ה ווד, בריטני מרפי וניקול קידמן.

עלות הפקת הסרט עמדה על 85 מיליון דולרים, ולפי IMDB הסרט הכניס מעל ל-100 מיליון דולרים מאז צאתו לאקרנים בקנדה ובארצות הברית.

הרפתקאת ג'יימס בונד האחרונה, "קאזינו רויאל", בכיכובו של דניאל קרייג, הכניסה בסוף השבוע האחרון 31 מיליון דולר, עם סך הכל הכנסות של 100.1 מיליון דולר, ויושבת במקום השני, ממש כמו בשבוע שעבר.

סרטו החדש דנזל וושינגטון, "דה-ז'ה וו" נכנס בשבוע הראשון להקרנתו היישר למקום השלישי, עם הכנסות של 20.8 מיליון דולר. הסרט יוצא ב-7 בדצמבר בישראל.

סרט חג המולד "Deck the Halls" בכיכובם של מתיו ברודריק ודני דה ויטו הגיע למקום הרביעי, עם הכנסות כמעט זהות. יש לי דה ז'ה וו.

ולמרות שלא הפסקנו לשמוע עליו, "בוראט" נמצא אך ורק במקום החמישי, עם רווחים של 10.4 מיליון דולר בסוף השבוע הזה. אבל עם סך הכל הכנסות של 109.3 מיליון, התביעות יכולות להמשיך לזרום בלי שום בעיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully