וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספונג'ה בעיר הגדולה" לסיבוב הופעות

דפנה ארד

28.11.2006 / 10:24

מופע הבידור יטוס במרץ לסיבוב הופעות בלונדון, ארצות הברית וקנדה, מול ישראלים גולים, שחושבים שציפי שביט עדיין האישה הכי מצחיקה בישראל

חני נחמיאס, עירית ענבי וציפי שביט - שלושת הגראציות של הבידור המקומי - יטוסו במרץ לסיבוב הופעות עם המופע שלהן "ספונג'ה בעיר הגדולה", שכתב רמי ורד וביים אבי דור. המופע רץ שמונה חודשים בארץ ולפי נחמיאס, בהצלחה גדולה. "אני אומרת בצנעה, שזה מופע הבידור המצליח ביותר שיש היום בארץ. למשל, ביום רביעי אנחנו מופיעות בירושלים מול מעל ל-900 איש וכבר שלשום נגמרו הכרטיסים. זה מאוד נדיר בנוף הבידור העכשווי, וממלא באמת שמחה מאוד גדולה. זה סוג של נס דברים כאלה. כשעובדים על הצגה אף פעם לא יודעים כמה יאהבו אותה או מי קהל היעד."

סיבוב ההופעות יתחיל בלונדון בפורים ושבועיים לאחר מכן הבנות תצאנה לאמריקה הצפונית לשבעה מופעים במשך שבועיים, חוצה ארצות הברית ובטורונטו, קנדה. " בניו יורק סגרו בשבילנו אולם של 3000 איש. הופענו בהיכל התרבות בתל אביב ביום העצמאות האחרון רק לזה אני יכולה להשוות על זה."

נחמיאס מתכננת לכייף בין ההופעות השונות: "אין נסיעה לחו"ל שהיא למטרת הופעות והיא לא קודם כל טיול. ההופעות הן סוג של הפרעה. אנחנו בקאסט נשי על טוהרת המין הנשי, יש לנו שלוש שחקניות, שתי מלבישות, מפיקה בפועל, ואנחנו נוסעות לשאוף חו"ל ומדי פעם בערב נופיע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully