וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט חדש לרנן שור, אחרי 19 שנה

נירית אנדרמן

30.11.2006 / 9:56

לצורך העבודה על סרטו שיקרא "הבודדים", שור יצא לשנת חופש מניהול בית הספר לקולנוע סם שפיגל בירושלים

19 שנים לאחר צאת סרטו "בלוז לחופש הגדול", שוקד רנן שור על סרט עלילתי חדש בבימויו. "הבודדים", שצילומיו יתחילו בינואר, מספר על שני אסירים בבית כלא צבאי, שניהם חיילים בודדים שעלו מרוסיה. הם מרגישים כי אינם זוכים ליחס שוויוני מהמערכת הצבאית, ומחליטים למרוד: אחד מהם חוטף שלושה מדריכים, ותמורת שחרורם דורש משפט חוזר. הצבא, שלא היה מוכן לתקרית כזאת, מחפש דרכים להתמודד עם המרד. את הרעיון לעלילת הסרט סיפק מרד האסירים שפרץ בכלא 6 בשנת 1997.

"בלוז לחופש הגדול" היה הסרט היחיד באורך מלא שביים שור עד היום. בשנת 1989 נבחר שור להקים את בית הספר לקולנוע בירושלים (שבשלב מאוחר יותר שונה שמו לסם שפיגל), שאותו הוא מנהל עד היום. כמו כן, ב-2001 שידרה זכיינית ערוץ 2 רשת את "שיעור מולדת" - סדרת דרמות שיצרו בוגרים צעירים של בתי הספר לקולנוע בישראל - ששור יזם וערך (יחד עם אורית אזולאי).

לצורך העבודה על סרטו החדש, יצא שור לשנת חופש מניהול בית הספר סם שפיגל. השחקנים המגלמים את שני גיבורי הסרט הם חסרי ניסיון במשחק - סשה אגרונוב ואנטון (קלין) אוסטרובקי - ולצדם משחקים צחי גראד, רותם זיסמן, דור הנרי חיילובסקי ושלומי אברהם. את הסרט מפיקים אסף אמיר ויואב רועה, ואת התסריט כתבו משה זונדר, גיא מאירסון ושור עצמו. גם לפרויקט זה של שור שותפה אורית אזולאי, הפעם בתפקיד מלהקת הסרט. מלאכת הצילום הופקדה בידיו של דוד גורפינקל.

קרן הקולנוע הישראלי, סינמה הפקות, הוט וקשת השקיעו בסרט, שתקציבו כמיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully