וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה שוייף תככב בסאנדאנס

דפנה ארד

29.11.2006 / 13:14

בפסטיבל הנחשק לסרטים עצמאיים יוקרן הסרט האמריקאי "Phantom Love", בו משתתפת השחקנית הישראלית. כבוד

השחקנית הישראלית מרינה שוייף תככב בסרט חדש שיוצג בפסטיבל היוקרתי לסרטים עצמאיים סאנדאנס. "Phantom Love", בבימויה של נינה מנקיס האמריקאית, יעשה את הפרמיירה שלו בפסטיבל, שייערך ביוטה בחודש ינואר. הסרט, באורך שעה וחצי, צולם בלוס אנג'לס והודו, וצילומיו הסתיימו לפני חודש בלבד.

הסרט הוא דרמה סוריאליסטית העוקבת אחר משפחה החיה בלוס אנג'לס וברישיקש בהודו. לצד מרינה מככבת השחקנית ג'ולייט מרקיז (אוקראינית במוצאה), שמגלמת דמות בשם האולטרא-ישראלי ניצן. שוייף מגלמת את לולו.

למעשה, עריכת הסרט הסתיימה רק בימים האחרונים, ולפסטיבל נשלחה קלטת במצב ראף-קאט והסצינות האחרונות שצולמו בהודו לא נכללו בה. שוייף מספרת בהתרגשות, "זה נורא משמח ומוכיח שהסרט ממש טוב ומעניין. אני מאוד שמחה שהסרט התקבל בקלות כזאת ובמהירות כזאת."

את הסרט, שצולם בשחור-לבן, ביימה כאמור בימאית מארצות הברית, נינה מנקיס. שוייף נבחרה לסרט בקפידה על ידי הבמאית: "היא רצתה אותי מאוד לתפקיד הזה, אליו היא חיפשה את השחקנית הנכונה תקופה ארוכה. היא עובדת בדרך כלל עם אחותה, אך אחותה חלתה ומאז היא לא מצאה שחקנית שתתאים לסגנון שלה. לפני זמן מה היא ביקרה בישראל וראתה אותי בסרט "איזה מקום נפלא" של יאיר חלפון. נפגשנו, והיא ליהקה אותי לסרט".

פרסומת"היא יצרה בסך הכל חמישה סרטים אבל כל אחד מהם זכה בפרסים רבים בפסטיבלים בעולם" מוסיפה שוייף, "הסרטים שלה הם בסגנון מאוד מסויים, ומזכירים קצת את אינגמר ברגמן".

שוייף אומרת ש"מדובר בסרט מאוד מורכב ולא כיפי, סרט שמחטט בנפש של בן אדם. מאוד מאוד לא קל". על הדמות אותה היא מגלמת בסרט, שוייף מספרת: "אחותה משתגעת, והיא נקרעת בין הרצון לטפל בה והרצון לצאת לחופשי. בסרט משחקים חמישה שחקנים לא מוכרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully