וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק מת מצחוק

עומר בכר

10.12.2006 / 13:16

מהאנשים שהביאו אליכם את "מתקפת המשובצים": עומר בכר חוזר עם ביקורת טריילרים. עכשיו על המסך שלכם

Bean There

השבוע עלה הטריילר לסרט ההמשך של מיסטר בין, או "Mister Bean's Holiday" אם תתעקשו להיות רשמיים. מסתבר שהיוצרים של הסרט היו קבורים מתחת לסלע ענק בעשור האחרון, והכינו טריילר ישירות מספר ההדרכה "איך תעשה טריילר גרוע ותשאר בחיים".

נתעלם כרגע מהסרט עצמו, שיש מי שיתווכח על נחיצותו בעולם, אבל הטריילר עצמו פשוט עשוי רע. כבר בפתיחתו נשמע קריין, מושג שלעצמו נחשב מיושן בעולם הטריילרים ונזנח לטובת עריכה טובה וכתוביות. לעיתים רחוקות אנו נתקלים בקריין שעוזר לקדם את העלילה, אך מיסטר בין הוא דוגמה גבולית. מכיוון שמדובר בדמות אילמת, הקושי להעביר קו עלילה די מובן. נסו אתם להסביר לנו שהנושא של הסרט הוא מיסטר בין יוצא לחופשה בצרפת, ולעשות את זה בלי לדבר. הבעיה היא בתוכן. בדיחת ה- Not שנבחרה להציג את סרט הקומדיה הזו, כל כך מיושנת שהיא מצחיקה. פאוזה....... NOT!

אחר כך עוברים לאיזכורים של עיר הנופש הצרפתית. אז אמנם לא ראינו בגט, אבל דחפו לנו שאנסון, כשהקול של הזמר והקול של הקריין דומים למדי ועולים אחד על השני. אגב, אם כבר בחירה מוזיקלית, אני חושב שצריך לקנוס סרטים שמשתמשים ברצינות ב-I Will Survive של גלורייה גיינור.

הבדיחות שנלקחו מהסרט עצמו הן בעייתיות, אבל בעירבון מוגבל. מצד אחד יכול להיות שהבעיה היא בעריכה של הטריילר והיו צריכים להשתמש בסצנות אחרות, אבל מצד שני תמיד קיים הסיכוי שמה שמראים לנו בטריילר הוא אכן פסגת ההומור בסרט. בכל מקרה, המצב קשה. היה נכון להדגיש שוב את כשרונותיו הרבים של רואן אטקינסון, ועדיין אני בספק אם זה היה משכנע אתכם ללכת לסרט. אולי אם היינו עכשיו באמצע שנות התשעים.

ציון טריילר: יותר מסריח מצרפתים.

קהל יעד: ילדים מעצבנים ושלושת המעריצים של רואן מימי Blackadder.

עמוד, נוח

בכדי להמחיש כמה רע היה הטריילר הקודם, מגיע אלינו הטריילר הבא שקורץ מאותן קרציות. "אוון הכל יכול", הוא סרט ההמשך ל"ברוס הכל יכול". פעם זה היה ג'ים קארי וכעת אוייבו בסרט הקודם, סטיב קארל, חווה התגלות אלוהית כשמורגן פרימן קופץ לביקור. מאז שהוא נושל מעמדת הקריין הבכיר בסרט הקודם, אוון התקדם יפה בחיים וכעת הוא חבר קונגרס. אלוהים מנסה שוב לשחק לו עם התוכניות ומבקש ממנו לבנות תיבה. כן ממש כמו זו של נוח, עם זוגות זוגות ועץ גומא.

בניגוד לטריילר הקודם, הבדיחות פה מצחיקות למדי, אמנם לא מפילות מהכיסא אבל בהחלט יגרמו לכם להיזכר כמה אתם אוהבים הומור מטופש שכזה. בטריילר הזה נעשה שימוש נכון בקריין, שקורא בקול אלוהי את רשימת האנשים הבודדים בהיסטוריה שבורא עולם דיבר אליהם ומוסיף כמובן את ברוס. הבדיחה עובדת. הלקוח מרוצה.

ציון טריילר: האם אלוהים יכול ליצור סרט לא טוב על אלוהים?

קהל יעד: מונותאיסטים

כיפת הסלע

כיוון שסרטי חג מולד לא עושים לי כלום וסרטי אימה עושים לי עוד פחות, אז מי שאמור לחשוש מהטריילר ל- Black Christmas הם דווקא יוצריו (שפוקדים את הטור הזה בקביעות מפתיעה) שיודעים שהם עומדים לקבל ביקורת קוטלת. אבל ברוח החג, נוותר על הקטילה ונישאר אם מה שבאמת מטריד בטריילר. העובדה שהוא נראה כמו פרסומת לבני סלע. ואני חושב שהחשיפה שהוא זכה לה בשבועיים האחרונים תשרוף אותו, הוא לא צריך גם סרט.

ציון טריילר: אני חולם על חג מולד לבן.

קהל יעד: נוצרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully