וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: גיבסון במקום הראשון

11.12.2006 / 16:16

הסרט "אפוקליפטו" הכניס 14.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון, והשפיט את "החופשה" ואת "תזיזו ת'רגליים"

סרטו השערורייתי של מל גיבסון, "אפוקליפטו", הגיע למקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של ארצות הברית בשבוע הבכורה שלו. למרות שהסרט עוסק בתרבות המאיה הנכחדת, וכולל כתוביות (דבר השנוא על הקהל האמריקאי) ועל אף שנעשה על ידי מל גיבסון השנוא, שבהוליווד חשבו שהוא גמור בעקבות ההערות האנטישמיות שלו בגילופין - הסרט הצליח בקופות.

"אפוקליפטו" נעשה במימון פרטי של מל גיבסון, בשווי של כ-80 מיליון דולר לפי הערכות שונות. הפתיחה החזקה של הסרט, עם הכנסות שעומדות בינתיים על 14.2 מיליון דולר, מתגמדת אל מול סרטו הקודם של גיבסון, הפסיון של ישו, שהכניס 83.3 מיליון דולר בסופ"ש הראשון להקרנתו.

הסרט הקליל "החופשה", בכיכובם של ג'ק בלאק, ג'וד לאו, קייט ווינסלט וקמרון דיאז, הגיע למקום השני בטבלת שוברי הקופות, עם הכנסות של 13.5 מיליון דולר. הסרט שעמד בראש הטבלאות הקודמות בתקופה האחרונה “תזיזו ת'רגליים" הגיע למקום השלישי עם הכנסות של 12.7 מיליון דולר. שני הסרטים יוקרנו בישראל החל ב-14 בדצמבר.

"קאזינו רויאל" שהכניס 8.8 מיליון דולר, הגיע בסופ"ש למקום הרביעי ו"יהלומי הדמים" בכיכובו של החבר של בר רפאלי, הגיע למקום החמישי בטבלה עם הכנסות של 8.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully