וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון קטן לסשה ברון כהן

12.12.2006 / 11:32

שני צעירים ביקשו למנוע את הפצת הדי.וי.די של 'בוראט', משום שהופיעו בו בסיטואציות לא מחמיאות. בית המשפט דחה את תביעתם

שופט בארה"ב דחה בקשתם של שני אנשים, שביקשו למנוע הפצת הדי.וי.די של השלאגר הקולנועי-מוקומנטרי'בוראט'. שופט בית המשפט העליון של מערב לוס אנג'לס, ג'וזף ס. בידרמן, סרב גם להורות של הסרת סצינה מהסרט בה מופיעים שני התובעים, הטוענים שהם הוטעו ורומו, על מנת שיתנהגו שלא כיאות מול המצלמות. כך פורסם בסוכנויות הידיעות.

שני התובעים, נערי קולג' החברים באחת האחוות האוניברסיטאיות, הגישו את תביעתם ב-9 בנובמבר, ובה טענו כי הם הונו על ידי יוצרי הסרט, באופן שהביא אותם להעיר הערות גזעניות וסקסיסטיות מול הקומיקאי הבריטי, סשה ברון כהן, בתפקידו כבוראט. הסצינה מוצגת בסרטו החדש "בוראט: לימודי תרבות על אודות אמריקה על מנת להפיק תועלת עבור האומה המהוללת של קזחסטן".

בסצינה המדוברת, כהן, בדמותו של העיתונאי הקזחי הקולני בוראט, מבלה עם שלושה צעירים בקראוון וצופה בקלטת הסקס של פאמלה אנדרסון וטומי לי. הצעירים טוענים כי יוצרי הסרט גרמו להם להשתכר לפני שנתנו להם לחתום על טפסי אישור, בהם הסכימו להופעתם בסרט. הסרט, על פי כתב התביעה, "הפך את התובעים למושאים ללעג, השפלה, יסוריי נפש ולחץ נפשי ופיזי".

רק שניים מתוך השלושה הגישו את התביעה, אך שמם לא מופיע בתביעה; האדם השלישי העדיף להימנע. לואיס פטריך, עורך הדין שמייצג את אולפני "20th Century Fox" ואת חברת ההפקות " One America", אמר כי הוא מאוד מרוצה מהחלטת השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully