וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאקי ג'ים באים לארץ

דפנה ארד

13.12.2006 / 16:20

הצמד הבריטי יופיעו בישראל בסוף ינואר יחד עם היבואן הראשי של מוזיקאים לארץ, אביב גפן

הצמד גורדון גרהאם ובן טאונסנד המרכיבים את "לאקי ג'ים", יגיעו בינואר לארץ לשתי הופעות אקוסטיות במועדון הזאפה בתל אביב, ביחד עם אביב גפן, שמייבא בשנתיים האחרונות בסיטונאות הרכבים החביבים עליו. ההופעה הראשונה תתקיים ביום שישי 19 לינואר בצהריים והשניה ,למחרת, ביום שבת בערב.

הצמד הכיר את גפן דרך המייספייס של בלאקפילד אולם נפגשו איתו. גפן מאוד אוהב את ההרכב ונמצא עם חבריו בקשר מקוון כבר זמן מה.

על פי המייספייס שלהם (וגם כמה האזנות מחכימות) לאקי ג'ים מושפעים מניל יאנג, בוב דילן, ביץ' בויז, אייר, קאט סטיבנס וניק קייב, ועושים מוזיקה פולק-אלטרנטיבית רומנטית. הצמד הכיר לאחר שהלהקות מהם הגיעו חבריו התפרקו, והם יצאו לטייל בעולם. גורדון הופיע עם גיטרה אקוסטית בבמות פתוחות בוילאג' בניו יורק, ובן שקל לוותר על עסקי הרוקנרול ולשוב להחליק בסנובורד, אחרי שהם סיימו לטייל הם נפגשו בברייטון - כשגורדון קבע לעצמו הופעה במועדון גדול, והמתופף שלו הבריז, הוא פנה לבן, שלא הכיר לפני כן.

למרות שבן לא תופף שנתיים לפני כן, הוא הסכים להופיע. האווירה היתה כל כך טובה באותו הערב, כך הם מספרים, שהם החליטו להקליט יחד אלבום, ותוך כמה חודשים אלבום הבכורה שלהם, " Our Troubles End Tonight" יצא לחנויות וקיבל ביקורות מצויינות. לאחרונה יצא גם בארץ (NMC) אלבומם השני והמפורגן גם כן "All the King's Horses".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully