וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמי רודנר מרגיש בבית עם איגי וקסמן

דפנה ארד

14.12.2006 / 12:50

עונה חדשה של תוכנית הראיונות המוזיקלית של חמי רודנר תכלול פרק עם האקסית המגה-מיתולוגית שלו. הערב ישודר הפרק הראשון

התוכנית "מרגיש בבית" של חמי רודנר, חוזרת הלילה לעונה שלישית בערוץ 2. ולא מדובר על חדשות מפתיעות רק בשבילכם, גם לחמי רודנר נודע רק לאחרונה שהתוכנית תשודר הערב, ולא בתקופת האביב כמו בתכנון המקורי.

שתי העונות הקודמות של התוכנית שודרו ב[[טלעד]], ואת פרקי התוכנית סיימו לצלם כבר לפני שנה בהפקת ובעריכת בנצי שירה. בזכיינית קשת הרגישו שהפרי הבשיל, ורגע לפני שהפרקים יהפכו ללגמרי לא רלוונטים הם יתחילו לשדר אותם מדי יום חמישי ב-23:00. לכן, אם הערב יחשפו [[פורטיסחרוף]] במהלך התוכנית שהם עומדים לצאת לסיבוב הופעות חדש, כדאי שלא תתרגשו יותר מדי, הם כנראה מתכוונים לסיבוב ההופעות שכבר הסתיים.

רודנר לא לוקח קשה את העיכוב: "אני ממש לא מעוצבן מחוסר הוודאות שנוצר בקשר לתוכנית. בשבילי הטלוויזיה זה לא הדבר העיקרי שאני עושה בחיים, אני אורח שם. מבחינתי, העובדה שתוכנית על מוזיקה ומוזיקאים זוכה לחלון הראווה של ערוץ 2 בשעה לא הכי נידחת בעולם, זה דבר שאני אומר עליו תודה."

העונה הנוכחית תכלול תריסר פרקים מעמיקים של מפגשים עם מוזיקאים כמו [[ארקדי דוכין]], [[אתניקס]], [[דנה ברגר]], [[אבנר גדסי]], [[דני סנדרסון]], [[נורית גלרון]] וכאמור גם גרושתו, [[איגי ווקסמן]]. "כשצילמנו אותו היא הוציאה בדיוק את האלבום החדש שלה, "מסתובבים", והפרק עוסק בה, זמרת וכותבת שעשתה כבר ארבעה אלבומים, ודמות מרתקת כשלעצמה וגם חברה. בפרק אנחנו מצלמים בבית שלה וגם באולפן בו היא הקליטה. מהתוכנית נעדר האלמנט הצהבהב. אני מתעסק בבן אדם אבל דרך מה שאותי מעניין בבן אדם, מה שהוא עושה. המוזיקאי נחשף על ידי מה שהוא עושה ולא דרך הפן הרכילותי."

לרודנר, סולן להקת [[איפה הילד]] מהניינטיז, לא היתה בעיה ליצור קשר בלתי-אמצעי עם המוזיקאים, מכיוון שכולם אכלו מאותו המסטינג. "בגלל שאני אחד מהם אז הם קיבלו אותי בטוב. כולם חברים שלי. חלק מהתוכנית אנחנו מנגנים ביחד, עם כל האנשים, בגרסאות אקוסטיות, כשאתה מנגן עם בן אדם אתה יוצר איתו סוג של אינטימיות אחר, נוצר קשר שהוא חם ומעניין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully