וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר גולדברג מבקש מהרוקרים למחות

דפנה ארד

18.12.2006 / 16:20

נציג דור הרוקסן ניסה לארגן מחאה בעקבות הכתבה שהתפרסמה ב-7 לילות. מידיעות מדווחים שלתיבת האי-מייל שלום

הפזמונאי/הקופירייטר מאיר גולדברג הופתע לגלות שהוא כבר לא רלוונטי. ביום שישי האחרון כל חבריו לסצינת הרוקסן הוצגו בכתבת השער של 7 לילות, בה סופר איך "הרוקרים של שנות ה-90 הלכו לאיבוד". על השער הוצגה תמונת מחזור של מוזיקאים כמו מאור כהן, ערן צור, ונועם רותם ושל זמרים שכתב להם כמו דן תורן, דנה ברגר ואסף אמדורסקי.

בכתבה שהתפרשה על פני שלושה עמודים, פיתח הכתב רועי בהריר תזה על כך שאותו מחזור הוקא בשנים האחרונות מהמיינסטרים הישראלי, וצייר מחדש את מפת המוזיקה הישראלית שמצד אחד כוללת את דור הוותיקים (שלמה ארצי, שלום חנוך, פוליקר וריטה) ומהצד השני את בוגרי כוכב נולד, מוש בן ארי, והמסיקות, בלי מקום לחמי רודנרים. לכתבה התראיינו מאור כהן, נועם רותם, ערן צור וטל גורדון, שלא התאמצו להכחיש ש"חבל מאוד", אבל הם כבר לא לוהטים.

גולדברג רתח ושלח מייל לכל חבריו לסצינה המושמצת, ואוהדיה, בו הוא מפציר בהם לכתוב לדואר האלקטרוני של מערכת 7 לילות, כדי לנסות להציל את המצב.

כה אמר גולדברג

"בעמוד השער של 7 לילות יש תמונות של כמה מוסיקאים-יוצרים-ומבצעים, מהחשובים והטובים בארץ. הכיתוב אומר שהרוקרים של שנות ה- 90 נדחקו הצידה ומי זוכר ולמי אכפת, וכל זה מוביל לכתבה תחת הכותרת "אבודים".

כמובן שזה מעצבן את התחת. ומעליב. אותנו. יש שם אנשים כמו חמי רודנר, ערן צור, דן תורן, דנה ברגר, אסף אמדורסקי, יהלי סובול, מאור כהן, טל גורדון, אבי בללי ועוד..

הכתבה חסרת הסיבה הזאת פוגעת בפרנסה שלהם, מפריעה להם למכור הופעות, מחלישה את מעמדם מול חברות התקליטים ועוד..

זה מבאס במיוחד, כי מצד אחד מדובר ביוצרים אמיתיים , שהנחילו שירים שישארו איתנו תמיד, וכמעט כולם עובדים עכשיו על שירים חדשים... ומצד שני זה העיתון של המדינה.

אם אתם רוצים סיכוי לשמוע בשנה הקרובה את השירים החדשים של יהלי סובול, דנה ברגר, אסף אמדורסקי, ערן צור, דן תורן, מאור כהן, חמי רודנר אלונה דניאל וכל היתר - תכתבו ל- 7 לילות.

(פה צורפה כתובת המייל של מערכת 7 לילות)

כי זאת לא רק המדינה שלהם... ואלה לגמרי השירים שלנו.

-מאיר גולדברג

מאיר גולדברג לא היה מעוניין להרחיב על תחושותיו בפנינו, ואמר "אין לי מה להגיד יותר ממה שכתבתי." ממערכת 7 לילות הבנו שמערכת הדיוור האלקטרוני שלהם לא הופצצה, אם כך, כנראה שדור הרוקסן באמת מת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully