וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדורז יכובדו בגראמי

וואלה!תרבות

20.12.2006 / 13:36

להקות, זמרים ומוזיקאים שמעולם לא זכו בפסלון הנכסף, יזכו לכבוד שמגיע להם בטקס ב-2007. עוד זוכים: גרייטפול דד, אורנט קולמן ומריה קאלאס

הדורז ו[[גרייטפול דד]] יקבלו פרס מפעל חיים בטקס הגראמי'ס בשנה הבאה, לצד סקסופוניסט הג'ז [[אורנט קולמן]], וזמרת האופרה המנוחה מריה קאלאס, כך מארגני הטקס אמרו אתמול.

פסלונים נוספים יחולקו לזמרת הפולק [[ג'ון באאז]] בת ה-65 על כך שהיא ממשיכה את הקריירה המוזיקלית שלה 45 שנה ברציפות, [[בוקר טי והאם.ג'יז]], להקת הבית של [[Stax רקורדס]] מממפיס, ומוזיקאי הסווינג [[בוב ווילס]]. הפסלונים יחולקו בטקס מקדים ל[[גראמי'ס]], ב-11 בפברואר ב[[לוס אנג'לס]].

פרסי הכבוד בדרך כלל נותנים הזדמנות למארגנים של טקס הפרסים החשוב ביותר בתעשיית המוזיקה להוקיר מוזיקאים שנשכחו לעת זקנה, כמו שבטקס ה[[אוסקר]] נותנים פרסים למפעל חיים לכל מיני קולנוענים שמעולם לא זכו בפרס (למרות שאיליה קזאן שזכה בפרס טולברט המדובר, זכה גם באוסקר בזמן אמת).

קולמן בן ה-76 יקבל את הפרס בפעם הראשונה בקריירה שלו, על האלבום הראשון שלו מזה 10 שנים. באאז הייתה מועמדת כבר שש פעמים אך מעולם לא זכתה.

לא כל הזוכים יוכלו להגיע לטקס, מכיוון שהם עסוקים בלהאכל על ידי תולעים. [[ג'ים מוריסון]] מהדורז מת ב-1971, [[ג'רי גרסיה]] מהגרייטפול דד מת ב-1995, קאלאס מתה ב-1977, ווילס ב-1975.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully