וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבה למען ילדי העובדים הזרים

דפנה ארד

21.12.2006 / 11:59

איגוד העובדים והפליטים האפריקאים, חומוס אבו אדהם, זבולון דאב סיסטם, ויריב מוהר מארגנים מסיבה להעלאת המודעות למצב ילדי הפליטים האפריקאים וילדי העובדים הזרים בישראל

בימים אלה מתארגנת מסיבה אליה מוזמנת קהילת העובדים הזרים בישראל וגם בעלי ת.ז. כחולה חובבי מוזיקה אפריקאית. במסיבה יופיע הרכב הרגאיי זבולון דאב סיסטם, ויתקלטו שני דיג'ייז. שירי פעמוני הישראלית מרדיו קול הקמפוס, 106fm , תנגן מוזיקה אפריקאית עממית, רגאיי, דאב ואפרו-ביט, ובנוסף ינגן דיג'יי קונגו, עובד זר מסיירה ליאונה. מתופף זבולון דאב סיסטם, אסף סמילן, הוא מיוזמי הארוע.

"יש שתי סיבות לארגון המסיבה" אומר יריב מוהר, דובר אגוד העובדים האפריקאים בישראל שיזם את הערב, "קודם כל, להעלות את המודעות למצב ילדי העובדים הזרים שחלקם עומדים להיות מגורשים. השנה, אחרי הרבה שנים שהיתה מדיניות להעלים עין ממשפחות עם ילדים, מתכננים לגרש אותם. אמנם חלק קיבלו אזרחות, אך לילדים מתחת לגיל 6 לא איפשרו והם עומדים להיות מגורשים. כך גם במקרה של ילדים שמתחת לשש שנים בארץ."

הסיבה השניה היא לקרב לבבות. "יש פה שתי קהילות יחסית עם חומה בינהן, הישראלים הותיקים והעובדים הזרים, והגיע הזמן לערבב בינהן. השאיפה היומרנית היא לשנות את תפיסת הקהילות אחת של השניה. למרות שתל אביב בנויה להיות רב תרבותית היא רב שבטית והשבטים לא מתערבבים בשום הזדמנות".

עובדים זרים יבואו למסיבה?

בזה אני בטוח. אני מקווה שישראלים יבואו גם כן. העובדים הזרים מאורגנים, הם יודעים שזה למענם, הם אפילו שותפים בהפקה, כאמור אחד הדיג'ייז מהקהילה, וחלק מהיחצ"נים שיחלקו פלאיירים יהיו מהקהילה, וגם קהילת הפיליפינים תגיע למסיבה.

המסיבה תערך ביום שבת ה-6 בינואר בשעה 14:00, בלבונטין 7 בתל אביב, והרווחים ממנה ייתרמו לאיגוד העובדים והפליטים האפריקאיים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully