וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסף אלטרנטיבי לקול הקמפוס

דפנה ארד

21.12.2006 / 13:33

עוד שבוע וחצי יצא אוסף חינמי לתחנת הרדיו האלטרנטיבית של הסטודנטים. בין השירים: קטאמין, צ'רלי מגירה, ושני קידר

תחנת הרדיו "קול הקמפוס", בה משדרים 100 סטודנטים מבית הספר לתקשורת של המכללה למנהל, בתדר FM 106, אספה כמה מהשירים שאפשר להאזין להם רק אצלה ואיגדה אותם תחת אלבום אחד, שיחולק בחינם.

את האוסף ערכו מנהל התחנה, ליאור רחמני, העורך הראשי אורי בנקהלטר ואורלי יעקובי המפיקה הראשית. (גילוי נאות: עובדי וואלה!תרבות ניב הדס ואלון עוזיאל היו שותפים בתחילת הדרך לעריכת הדיסק).

את האלבום הראשון שיוצא מטעם התחנה, "Where is The Sunshine” יזם לפני שנה ליאור רחמני. הוא פנה לאגף לתרבות של עיריית תל אביב והציג את פעילות התחנה והופנה לקרן שסייעה בהדפסת 7,500 עותקים מהדיסק.

בנוסף, האלבום ועטיפתו יינתנו להורדה בחינם מאתר התחנה. "האלבום הוא אסופה של כל מיני אמנים מקומיים, אבל לא רצינו לעשות סינון שלהם. אז הלכנו על איזשהו קו חורפי מאוד עדין. רציתי שהאלבום יצא כשיורד גשם וכשחורף וכששותים פונץ,' אבל מזג האוויר דפק אותנו. אני ממש מתפלל לגשם, נותר שבוע וחצי לחכות", מתפלל רחמני.

סופרמרקט של סגנונות

האלבום כולל, כמו הקו הכללי של התחנה, שירים אלטרנטיביים מז'אנרים שכמעט ולא ניתן לשמוע באף תחנה אחרת בישראל. "בתחנות רדיו רגילות יש אנשים שמשדרים רצועות יומיות. לא בבית ספרנו. כל יום יש לוח שידורים בפני עצמו, מה שמאפשר לנו ליצור מגוון מאוד רחב של סגנונות.

זה מין סופרמרקט ענק שמקיף כמעט את כל הז'אנרים של המוזיקה האלטרנטיבית: רוק, מטאל, פולק, אלקטרוני וגרוב. כל דבר שלא מקבל זמן שידור בשום מקום אחר, אפילו אם מישהו ירצה מוזיקה אינדונזית נשדר אותה. אם יש מוזיקה כזאת בטוח יש אצלנו מישהו שישמח לשדר אותה.

"מתוך אלבומים חדשים שממש יצאו עכשיו לקחנו את עמית ארז, שני קידר, אלכסנדרה ואנה וקטאמין. בנוסף, עשינו ריספקט לשירים שיצאו לפני כן, כמו טראק של DXM שהיו מאוד בולטים באמצע שנות ה-90, הכנסנו שיר של צ'רלי מגירה מתוך האלבום הראשון שלו שיצא לפני חמש שנים, ויש גם שירים שעוד לא ראו אור על דיסק, חדשים לגמרי, כמו "חשיש" של רדיוטריפ, שהפך ללהיט, והקליפ שלו נצפה בכמויות מטורפות ביוטיוב. הכנסנו שיר של ווינדי אנד דסטיני, הרכב שאף אחד לא מכיר עדיין, שיר אינדי פופ של אלפנט פרייד, שהאלבום המלא שלהם יצא בקרוב, וספינסטר סיסטר, של שרון קנטור, שעוד לא יצא בדיסק".

האלבום כולל גם שיר בונוס של צ'רלי מגירה מנגן את הג'ינגל של התחנה. מגירה ניגן באחת מהופעותיו גרסה ארוכה של הג'ינגל, במשך שש דקות. למען האלבום הוא קיצר אותה ל-45 שניות שהוא הלחין למען התחנה, שיצא כאמור בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully