וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני ינחה ארוע לזכר אורנה בן חורין

24.12.2006 / 16:23

הסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ינציח את זכר המורה, שלימדה את קארין אופיר, אפרת רייטן, טלי שרון ומיכל זוארץ

הסטודיו למשחק של [[יורם לוינשטיין]] יחלק מלגות לזכרה של אחת ממייסדות הסטודיו, [[אורנה בן-חורין]], שנפטרה בשנת 2003 ממחלת הסרטן. השחקן [[אקי אבני]] ינחה את האירוע.

סכום של 32 אלף שקלים יחולק בין תלמידי השנה השניה והשלישית שינצחו בתחרות מונולוגים של [[צ'כוב]], [[שייקספיר]] וקטעים מתוך [[טרגדיות יווניות]]. בתחרות ישפטו אסי לוי, אורית אזולאי, אוולין הגואל, רונה ליפז-מיכאל וקובי שטמברג, ובנוסף, מבקר התיאטרון אליקים ירון.

אורנה בן חורין הצטרפה לסטודיו בשנת 1992 כשהיה בתחילת דרכו במיקומו הקודם ברחוב [[קינג ג'ורג']] בתל אביב. במשך 11 שנים היא לימדה שחקנים כמו [[אקי אבני]], [[טלי שרון]], [[דודו בוסי]], [[אפרת כהן]], [[זוהר שטראוס]], [[קארין אופיר]], [[אסי לוי]], [[מיכל זוארץ]], [[אפרת רייטן]], [[יעל שרוני]] וזוהר שטראוס, שכיום מלמד במקומה. בן חורין ביימה הפקות של ההצגות "גן ריקי", "משחיז הסכינים הסיני", ו"אפגניה באוליס".

לפני שנתיים נחנך במתחם בית הספר אולם התיאטרון הקטן שנקרא על שמה: "החדר של אורנה". האירוע יתקיים ביום שישי הקרוב בעשר בבוקר בבית הספר שממוקם בשוק של [[שכונת התקווה]], ב[[תל אביב]].

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully