וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי הקופות: בן סטילר במקום הראשון

25.12.2006 / 16:58

סטילר, וויל סמית' וסילבסטר סטאלון הלכו לים. סטאלון טבע, מי נשאר?

לפי מכירות הכרטיסים של הסרטים החדשים שיצאו בסוף השבוע הארוך (חג המולד) לאקרני ארצות הברית, הקומדיה "[[לילה מוטרף במוזיאון]]" בכיכובו של [[בן סטילר]] היתה הנצפית ביותר. בסופש הראשון לעלייתו הסרט הכניס 30.8 מיליון דולרים. הסרט הוא עיבוד לספר על שומר במוזיאון בו המייצגים מתעוררים לחיים בלילה. הסרט יגיע לישראל ב-8 בפברואר 2007.

הסרט שהגיע למקום הראשון בסופ"ש שעבר, "[[המרדף לאושר]]" של אולפני סוני בכיכובם של וויל וג'יידן סמית', נפל למקום השני עם הכנסות של 15 מיליון דולר, וסך הכל הכנסות של 53.3 מיליון דולר מאז היום הראשון להקרנתו. הסרט “[[רוקי בלבואה]]”, השישי בסדרה של סילבסטר סטאלון על המתאגרף מ[[פילדלפיה]], הגיע למקום השלישי עם הכנסות של 12.5 מיליון דולר בסוף השבוע, וסך הכל 22.1 מיליון דולר מיום רביעי (אז עלה למסכים) = כ-2 מיליון דולר פחות מעלות הפקתו. הסרט, אגב, קיבל ביקורות נוראיות.

"המרדף לאושר" ינחת בישראל כבר ב-18 בינואר, ו"רוקי בלבואה" שבוע אחריו.

דרמת הבילוש " שומר המדינה" של [[אולפני יוניברסל]], סאגה על הימים הראשונים של ה-CIA בהפקתו של [[רוברט דה נירו]] ובכיכובם של [[אנג'לינה ג'ול]]י ו[[מאט דיימון]] פתח במקום הרביעי עם הכנסות של 10 מיליון דולר. לישראל יגיע הסרט ב-15 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully