וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השנה באתרי המוזיקה

דפנה ארד

26.12.2006 / 13:50

בדקנו איך מדרגים באתרי מוזיקה נחשבים בעולם את האלבומים והשירים שעשו להם את השנה. התוצאות לפניכם

ישנם אלפי אתרי אינטרנט בעולם המתעסקים במוזיקה בצורה מאוד מקיפה, מבקרים כל יציאה חדשה במייספייס, קוראים כל מילה בעטיפה הפנימית של כל אלבום ודואגים שתשארו בעניינים. לכם אין זמן להכנס לכולם אז סכמנו בשבילכם את הסיכומים.

בילבורד

מבחינת ההצלחה במצעדים, כריס בראון הוא אמן הפופ של השנה. בקלות ובנונשלנטיות הוא עקף בדרך את שון פול, וניקלבק. בראון מועמד לפרס אמן החדש של השנה בטקס הגראמי, האלבום שלו שנקרא על שמו ישב במקומות טובים מאוד בטלבאות, והוא פרץ לתודעה רק לפני שנה. לא רע. בנוסף, מבחינת בילבורד, שנת 2006 היא השנה של מרי ג'יי בלייג', שעשתה השנה קאמבק מכובד מאוד היישר לראש הטבלאות של ההיפ הופ והאר אנ' בי.

פיצ'פורק

אלבום השנה של אתר האינדי האובססיבי הוא "Silent Shout” של “The Knife”. צמד האינדי של אח ואחות משוודיה שהתפרסמו בעקבות קאוור שעשה חוזה גונזאלס לשיר שלהם והופיע בפרסומת, ועלו לתהילה בעקבות באזז של בלוגרים.

מצד שני, שיר השנה של האתר מהיר-התגובה-ביותר , הוא “My Love” של ג'סטין טימברלייק. וואט דה פאק? מערכת האתר מוכירה את זה שהוא מלך הפופ וכמו מלכי הפופ הקודמים, מעיז לשיר כמו בחורה . כנראה יש סיבה מדוע האתר הזה הוא הכי שנוא בשואו ביז האלטרנטיבי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סלייט

סלייט עדיין לא פרסם את דירוג אלבומי השנה מבחינתו, אך בינתיים הוא סיכם את השנה עם פרוייקט שמספר על כמה אלבומים נפלאים שלא הגיעו לתשומת לב הציבור, ורשימת אלבומי הג'אז החזקים של השנה. בדירוג הג'אז מצויין האלבום החדש של עומר אביטל, הקונטרה-בסיסט הישראלי, עם הבאז המוצדק.

טייני מיקס טייפס

האתר עם הפונטים הקטנים בעולם, בחר את האלבום של ג'ואנה ניוסום, "YS", למקום הראשון בזכות 4000 מילים הקיימים בחמשת השירים באלבום שלה, שהספרון שלו מכיל 32 עמודים. האלבום הופק במשותף עם ואן דייק פארקס שהפיק גם את הביץ' בויז, ביל קאלהאן מסמוג עשה קולות רקע, שסטיב אלביני הקליט אותו וג'ים אורורק עשה את המיקס.

סטיילוס

כמדי שנה מערכת סטיילוס בחרה את אלבומי השנה שלה, וערכה ביקורות על אלבומים שלמים לשלוש שורות של שיר הייקו, עם מספר הברות קצוב וכו'. הם אפילו לא דרגו איזה אלבום הם הכי אהבו, רק ציינו חמישים טובים. בין השאר פאנדמנטל של הפט שופ בויז , החדש של בוב דילן ושל הביטלס ובי-דיי של ביונסה.

ניו יורק פוסט

האתר של העיתון הניו יורקי כתב איזה 206 שירים משנת 2006 הכי מומלצים להורדה. לא להאזנה, להורדה - הם הכי בעניינים. במקום הראשון Let's Make Love and Listen to Death From Above של Cansei de Ser Sexy, הברזילאים.

טיימס אונליין

האתר לא הלך רחוק וצרף לכל בחירה את הקליפ מיוטיוב. במקום הראשון השנה בפופ, לילי אלן עם השיר סמייל. "הפסקול של הקיץ, ואפילו לא השיר הכי טוב מהאלבום שלה". בחירת השנה ברוק When You Were Young של הקילרס. בחירת השנה בהיפ הופ ואר אנ בי, קרייזי של נארלס בארקלי בהוקרה על תשעת השבועות במקום הראשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully