וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לי לוותר עליה

דפנה לוסטיג

27.12.2006 / 10:23

אמריקה מחפשת מישהו שיושיע את לינדזי לוהן, אבל דפנה לוסטיג אוהבת אותה בדיוק כמו שהיא. קבלו את אשת השנה

כל השנה לינדזי לוהן נכנסת ויוצאת מחדרים. מחדרים של בתי חולים, מחדרים של בתי מלון, מחדרי וי איי פי ובעיקר מחדרי שרותים. המקום היחיד אליו לינדזי נכנסה וממנו עדיין לא הצליחה לצאת הוא טורי הרכילות, או במילים גרנדיוזיות יותר – התודעה. אמריקה בהלם: ג'ינג'ית סקסית, פרועה ובעלת נטייה מדאיגה להרס עצמי מסובבת את כל הוליווד על מראת הקוק הקטנה שלה. כולם רוצים פירור מהשורה של לה-לוהן, ולמרות שכולם נורא מנסים – לבחורה הזאת קשה ללעוג. בניגוד לאחיותיה בעולם טראש הלבן היא לא נופלת לאף קטגוריה נוחה - היא לא יורשת עשירה ופזרנית וגם לא כוכבת פופ דרומית ומטומטמת. למעשה, היא שחקנית די טובה עם טעם משובח בבגדים ומשפחה מפורקת ובעיקר, היא אוחזת בשתי תכונות שאמריקה לא סובלת – היא כנה, והיא לא שמה זין.

אז כולם קוראים בהנאה איך לינדזי עשתה תאונה, שברה יד, נכנסה לגמילה, צרחה על החבר שלה בסוויטה הכי יקרה בבברלי הילס. קוראים, מאמצים מבט חינוכי, שולפים את האצבע המורה ומניפים אותה מצד לצד. מתבוננים בבחורה הצעירה, תוהים מה יהא עליה, ובשבוע שאחרי קונים us weekly שוב כדי לעשות את הכל מחדש. הם מעריצים אותה ושונאים אותה, מתים שמישהו יושיע אותה אבל אם אפשר, שמישהו אחר יושיע אותה. לא הם. ולינדזי? מתיישבת אצל קונאן, מבטה מזוגג ושמלתה הורסת, ולא עונה על שאלות. היא מסתפקת ב"הכל שטויות" וממשיכה הלאה. מנהל בכיר כתב מכתב בו איים "לא לעבוד איתך אם לא תשני את דרכייך" אומר לה קונאן. "שמעתי על זה", היא עונה לו, "אבל בחיים שלי לא ראיתי את המכתב הזה ולמען האמת, הוא גם לא מטריד אותי". "ומה עם הבילויים?" הוא שואל, "זה נראה לך אורח חיים בריא?". "אני בת 22", היא יורה בחזרה. "מה אתה מצפה שאני אעשה? אתחתן?"

על מי וודי אלן מאונן?

מישהו אחר היה אומר ללינדזי כן, תתחתני. לפני זה תיגמלי ואחרי זה תעשי קומדיות. בעוד כמה שנים את גם יכולה להתפנן עם איזה במבינו, אבל תאמצי, אל תלדי. שלא תשמיני. אנחנו נלך לסרטים שלך, בכיף, אבל קודם את צריכה לגרום לנו להרגיש עם זה נוח. תהיי קצת פחות קורטני לאב וטיפה יותר סקרלט ג'והנסן – תני לנו סיבות לפנטז, לא סיבות לדאגה. ג'והנסן, למשל, נבחרה השנה כמעט בכל סקר אפשרי לאשה הסקסית בעולם. כולם סוגדים לה, הבמאים הגדולים מלהקים אותה לתפקיד הפאם פאטאל והיא תמיד נענית בשמחה. וודי אלן מאונן עליה והיא נהנית מכל רגע. יש לה חזה ענק, בלונד מסנוור, שפתיים של מוצצת ומבט של מוצצת עם שכל. אבל אל תתבלבלו, ג'והנסן אינה ילדה רעה. אם תראו אותה נכנסת ויוצאת מחדר הוליוודי, סביר להניח שאתם עומדים ליד החדר של היחצ"ן שלה. אפילו את הזיונים שלה היא מביימת בקפידה - היא דואגת למקום ציבורי (מעלית), שחקן אופי (בניסיו דל טורו) ומספיק עדים שישרדו כדי לספר. בעוד שג'והנסן משחקת עם תדמית הילדה הרעה וכולם מתים עליה, לוהן היא ילדה רעה שמוציאה את כולם מדעתם. נכון, ג'והנסן היא דמות הוליוודית מושלמת אבל האישיות שלה, כמו יכולת המשחק שלה, מוגבלת: היא קצת נועזת, אבל לא מעזה לאיים על איש; אוהבת לחגוג, אבל נזהרת ממצבים גבוליים; עסיסית, אבל חלילה לא שמנה. ילדה רעה, אבל רק בכאילו.

אובדניות סקסית

אני אוהבת את לינדזי לוהן. לינדזי לוהן היא רוקנרול בלי עכבות, בחורה אחת שבחרה במשך שנה אחת לשבור את כל הכלים. היא לא מתאמצת בשביל לפשל, היא פשוט מפשלת כל הזמן בלי כוונה. היא לא פתיינית, זאת פשוט האובדניות שבה שסקסית בטרוף. לוהן עשתה ל-2006 את מה שפריס עשתה ל-2004 – הפתיעה, סיקרנה, טילטלה את הדימוי המשעמם של נערה אמריקאית. אבל בניגוד להילטון, לוהן מצליחה גם להטריד את הציבור. כשפריס מתנהגת כמו מודל לאומי לחיקוי היא בעיקר משעשעת; נערת סוויטות הזויה ומנותקת שמצחיק לבהות בה מרחוק. כשלינדזי מתנהגת כמו מודל לחיקוי היא עושה ריאליטי צ'ק מבהיל – היא לא יפהפיה, לא מנותחת, לא שזופה ומלאת נמשים ופגמים. כמעט לכל אחד יש ילדה שנראית בערך ככה בבית וכן, גם היא מזדיינת, מסניפה וכותבת עם המון שגיאות.

באמריקה מאמינים שכל סיפור רע צריך סוף טוב, אבל המקרה של לינדזי נראה יותר כמו סיפור טוב עם סוף מבאס. נערת הזוהר של השנה מחפשת כבר תקופה מישהו שיושיע אותה. במסיבה האחרונה של GQ היא נראתה משוחחת עם אל גור, הקלינטונים והסנטור/איש השנה ברק אובמה ומבקשת מהם שיעזרו לה בטיהור תדמיתה (חכמה, הלכה על הדמוקרטים). לא מכבר היא חשפה את חברותה ב AA ונצפתה במסעדת "מרגריטוויל" האלכוהולית כשהיא שותה קולה ואוכלת שני טאקו שלמים (!!). באחד מבלוגי הרכילות האובססיביים ציינו בסיפוק שכעת ההרגל הרע היחיד שלינדזי דבקה בו הוא הסיגריות ושאם רק תצליח לוותר גם עליו היא תהיה מועמדת מכובדת לתואר אמריק'ז סוויטהארט החדשה. ג'ניפר אניסטון מוזמנת להלחץ - לינדזי לוהן נכנסה עמוק אל שניים עשר השלבים שיובילו אותה להיות אמריקאית שגרתית, הגונה ומשעממת. 2007 בפתח ואנחנו נשארנו עם הישבן של פנלופה קרוז, ההרגלים הרעים של קיית מוס וציפייה דרוכה לנערת זוהר אחרת שתוציא מהחיים את המיטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully