וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילבורד: מתיסיהו אמן הרגאיי של השנה

27.12.2006 / 16:13

יש אלוהים. לא חרטטו אותנו בתיאורי ההצלחה של מתיסיהו השנה. הוא מצדו הוכיח את עצמו יפה מאוד ועכשיו העם היהודי גוזר את הקופון

"The Trinity", אלבומו של שון פול, עומד זו השנה השניה ברציפות בראש טבלת מצעד הרגאיי של הבילבורד האמריקאי, אך למרות זאת, מתיסיהו הוא אמן השנה ברגאיי. החסיד היהודי מברוקלין, שהכניס שני אלבומים לחמישיה הראשונה, נהנה מפופולריות רבה בזכות השיר " King Without a Crown", שהלך חזק חזק באמריקה והעלה את קרנו.

"The Trinity" יצא אמנם בספטמבר 2005, אבל המשיך להימכר יפה מאוד גם במהלך השנה הנוכחית, בעיקר בזכות הלהיט "Temperature", שהגיע למקום הראשון בבילבורד באפריל. בסופו של דבר, למרות שהגיע למקום הראשון עם האלבום שלו, כאמן הוא נמצא במקום השני אחרי מתיסיהו.

אלבומו של מתיסיהו," Live at Stubb's" הגיע למקום השני בסיכום והאלבום " Youth" הגיע למקום השלישי בסיכום השנתי, מה שסייע לו לגבור על שון פול בקטגוריה הזו.

משפחת מארלי סגרה את החמישיה הפותחת של הבילבורד בתחום הרגאיי. דמיאן מארלי הגיע למקום הרביעי עם אלבומו “Welcome to Jamrock”, שזיכה אותו בגראמי ובוב מרלי והמקוננים הגיעו למקום החמישי עם אוסף הסינגלים “Africa Unite”. מארלי, שמת לפני 25 שנה, הכניס עוד שני אלבומים ל-15 הראשונים, "Gold” במקום השישי ו"20 Best of Bob Marley" במקום ה-15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully