וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארועים רבים מבוטלים בירושלים

דפנה ארד

27.12.2006 / 17:34

הירושלמים כנראה הריחו שלג ולכן לא תכננו אף מסיבה, אבל כמה הופעות והצגות בוטלו בעקבות חסימת הכבישים, הפקקים, ומזג האוויר המקפיא

ארועי תרבות רבים שתוכננו להערב בירושלים מבוטלים בעקבות השלגים הכבדים שהתחילו לרדת בצהריים ולא פסקו לרגע. כל הארועים שהיו אמורים להתקיים הערב בתיאטרון ירושלים מבוטלים.

ההצגה "קפה ערבה" בהשתתפות אסי לוי, אפרת בוימלד, נתי קלוגר ויואב הייט, שהיתה אמורה לעלות הערב באולם תיאטרון "שרובר" בתיאטרון ירושלים בשמונה וחצי בערב מבוטלת.

הסרטים "ויטוס", "כרומופוביה", ו"מעבר לכל דמיון", שהיו אמורים להיות מוקרנים בתיאטרון ירושלים מבוטלים אף הם.

ההרצאות שתוכננו להערב בבית שמואל שבמרכז שמשון אף הן מבוטלות. פרופ' נורית גוברין הייתה אמורה להרצות על משפט וספרות, על הנושא "פסילתו של גט בספרות העברית, עיון ביצרותיהם של יל"ג, ש"י עגנון, דבורה בארון, ויהודה בורלא." בנוסף, כל הארועים שתוכננו בקמפוס הר הצופים מבוטלים, והלימודים שם נגמרו מוקדם בגלל השלג הכבד. למשל, הכנס המשפטי שהיה אמור להערך שם בהשתתפות השופטת לשעבר דליה דורנר בוטל.

בלי שום קשר לירושלים, אבל עם קשר די ברור למזג האוויר - ההופעה של להקת "העברית", שתוכננה הערב בבארבי בכפר סבא, נדחתה למועד אחר בעקבות מחלה של אחד מהחברים. ההופעה נדחתה ל-13 בינואר, באותו המקום.

שואו מאסט גו און אלא אם כן יחסמו את הכביש

ההופעה של עמית ארז במועדון האלטרנטיבי "אוגנדה" כנראה לא תבוטל, אלא אם כן תחסם הכניסה לירושלים. איתי פרל שקל אם לבטל את ההופעה שלו הערב בסינדרום, שבמרכז העיר. "כל העיר מושלגת אז אני לא יודע מה לעשות. אני כבר בירושלים בגלל פגישה. נפלתי על אחלה יום, מושלג וכיפי. אני יושב פה בבית קפה ומסתכל החוצה, הכל לבן". לאחר כחצי שעה של התלבטות החליט פרל לקיים את ההופעה כרגיל, "לאמיצים מובטחת חוויה חד פעמית, ושהפחדנים שייקפאו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully