וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק של כל הזמנים

עומר בכר

31.12.2006 / 8:35

זה מגיע רק פעם בשנה, אבל זה לא יעזוב אתכם חודשים אחר כך. עומר בכר מסכם את הטריילרים של 2006

מגפת הסיכומים לא פוסחת על אף מדור וגם הטריילרים מסכמים שנה. קבלו כמה ציוני דרך של הקדימונים בשנת 2006.

הטריילר המאכזב

הטריילר שאיכזב יותר מכל השנה היה הטריילר ל"צופן דה וינצ'י". יכול להיות שמדובר בבחירה הקלה, כיוון שגם הסרט עצמו היה מהמאכזבים שנראו אי פעם על המסך הגדול - אולי האדפטציה הקולנועית הגרועה בכל הזמנים.

קראתי את הספר, ולמרות שסיננתי "איזה שטויות" אחת לפרק, לא יכולתי לעזוב את עלילותיו של רוברט לנגדון. לכן ציפיתי מהטריילר לעורר אצלי את אותה תחושה שמלווה בניוון שרירי העיניים והזלת גלוני ריר אל מול המסך. זה לא קרה, מן הסתם: החל בליהוק המרגיז של כל השמות הגדולים אבל הכי פחות מתאימים, דרך הזווית האימתנית שהקנו לטריילר ועד אורכו הארוך מידי. קשה להבין במאי מוערך ומוכשר כרון האוורד חתום על פיאסקו כזה.

פסק דין: להטביע בנהר הסיין ולא להזכירו.

הטריילר הלא אפקטיבי

זו הקטגוריה שבה הכי קל לבחור, שכן פשוט מצביעים על הסרט שהיה הפלופ הגדול ביותר בקופות הכרטיסים ביחס לעלות הפקתו. בתואר העצוב הזה זוכה "אינסטינקט בסיסי 2". עצוב להזדקן, את זה כולם יודעים, אבל להזדקן שלא בכבוד ועוד אל מול המצלמות זה כבר ממש דיכאון.

אמנם אין זו אשמת הטריילר בלבד לכך שבניגוד לתחזיות לא הציפו המוני גברים את אולמות הקולנוע כשמגבוני נייר לחים מוחבאים להם בבטנה הכפולה של המעיל, אבל אי אפשר להתעלם מהחלק של הקדימון בבושה. גם במקרה הזה הטריילר היה ארוך מידי, והפעם גם סבל מבעיות זיקפה. העלילה בקדימון ברורה: שרון סטון רוצה לדפוק בוחטה אחרונה לפני שהיא יוצאת לגימלאות, אז היא החליטה למחזר את הסרט שעשה אותה, בואו לראות בבקשה.

פסק דין: שרון סטון מואשמת ברצח. הוצאה להורג של הזיכרון הטוב מהניינטיז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הטריילר המצטיין

בחירה קשה, אכן בחירה קשה. כדי להוריד את הקוף מהגב אזהיר ואומר שהטריילר שהכי אהבתי השנה היה הטיזר ל"סופרמן חוזר". השימוש המרגש בקולו של מרלון ברנדו המנוח, שלקוח מהסרט המקורי בסדרה, הבניה האיטית של חשיפת הגיבור שכולנו מכירים כה היטב, הקצב הנכון והלחיצה הנכונה על בלוטות הנוסטלגיה, כל אלה הפכו את הטריילר לסופר-טוב עבורי. כבר השתפכתי עליו לפני חצי שנה, ועדיין כשאני רואה את הטריילר יש לי חשק גברי בלתי נשלט לעטות על עצמי גלימה.

פסק דין: תחזור תחזור. קדימה להפיק את ההמשך.

אחד ששווה לצפות בו שוב

"הילדים של מחר" היה אולי הסרט הטוב ביותר שלא צפיתם בו השנה. ייתכן שזו אשמת האינפלציה בסרטי מדע בדיוני השנה, אבל הייתי מצפה להצלחה מעט יותר גדולה של הסרט המצוין הזה.

הטריילר לא שונה מאוד מהסרט, והיה היחידי שתפס אותי לא מוכן וגרם לי למלמל 'וואו'. שלא לדבר על כך שזה גרם לי להזמין כרטיסים באינטרנט, צעד נדיר ששמור בדרך כלל לסרטים קזחים בלבד.

פסק דין: חכו ל-DVD ותזכו למחילה.

משאלת לב ל-2007

לאחר הצלחות של סרטי זמרים מתים כמו "ריי" ו"הולך בדרכי", אין מתבקש מלהפוך את 2007 לשנתו של סנדק הסול ג'יימס בראון שהלך לעולמו לפני ימים מספר, ואני משוכנע שטובי המפיקים בהוליווד כבר עובדים על רכישת הזכויות לביוגרפיה.

אחד המועמדים הברורים לגלם את דמותו הוא אדי מרפי, שעשוי לזכות סוף סוף לכבוד הראוי לו בהיסטוריה של הקולנוע כשחקן מוכשר לפחות כמו שהוא קומיקאי. כל זאת במידה שזה יסתדר לו עם לו"ז צילומי "השוטר מבברלי הילס 4" שמתעתד להגיע גם הוא השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully