וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האלבומים הלועזיים שייצאו ב-2007

דפנה ארד

26.12.2006 / 13:22

דוראן דוראן, מדונה, בון ג'ובי, סמאשינג פאמפקינס, הפיקסיז, אפילו טופאק ובע"ה גם גאנס אנד רוזס

איזה מוזיקה תשמעו ב-2007? אילו להקות יתאחדו ליצירת אלבום אחרי שנים שנעלמו מהתודעה? מי ישחרר אלבום שני מאכזב ויעלם לאנונימיות, ומה יהיו אלבומי השנה בסיכומי השנה הבאה? על כל השאלות האלה יש תשובות באינטרנט.

גאנס אנד רוזס במרץ, סלין דיון במאי

מספר לא מבוטל של להקות כבר פירסמו תאריך ליציאת אלבומם במהלך השנה הקרובה, ביניהן גאנס אנד רוזס, שעובדים על האלבום "Chinese democracy” כמעט עשור. במרץ, [[אקסל רוז]] מתריע, האלבום אולי יראה אור.

בפברואר ייצא אלבום אנפלאגד של [[קורן]], ואמורים לצאת גם אלבומים ל[[קורטני לאב]], [[אוזי אוזבורן]],להקת הפופ-פאנק [[אטאריס]], [[לינקין פארק]], ו[[ג'ניפר לופז]]. במרץ אמורים לצאת אלבומים של הראפרים [[אשר]], ו[[50 סנט]], אלבום חדש לאיגי והסטוג'ס, וגם מביתם של לטורי איימוס ו[[ניין אינץ' ניילס]].

ב-17 לאפריל תמצאו את האלבום של אבריל לאבין, שיקרא "Best Damn Thing". באפריל ייצא גם אלבום חדש לבון ג'ובי שיקרא " Lost Highways", והוא אמור להיות בסגנון קאנטרי-רוק. [[מדונה]] תשחרר אלבום לייב שהוקלט בסיבוב ההופעות שלה, ב-22 בינואר. הדיסק יכלול 13 שירים, וילווה בדיוידי של 21 שירים.

ב-14 במאי אמור לצאת אלבום לדוראן דוראן, וב-22 במאי לסלין דיון. עד סוף השנה אמורים לצאת גם אלבומים למובי, ובסוף השנה לטופאק ז"ל, שלא מפסיק לשחרר.

בזמן הקרוב ייצא אלבום חדש ללהקת הבנים [[בקסטריט בויז]] , ואולי גם ללהקת הבנים [[רדיוהד]]. קולדפליי יוציא אלבום לקראת סוף השנה והצהירו שהוא יהיה יותר 'כבד' מקודמו.

ספקולציות בנוגע למייקל ג'קסון והפיקסיז

והנה כמה שמועות וספקולציות: [[AC/DC]] אמורים לשחרר השנה את אלבום האולפן הראשון שלהם מאז שנת 2000, ו[[איירוסמית]] שהיו אמורים להוציא את האלבום שלהם כבר בסוף השנה הנוכחית, דוחים את יציאתו לתחילת השנה הבאה, בגלל שהם בסיבוב הופעות.

מייקל ג'קסון יוציא אלבום בסתיו, אלבום הסטודיו הראשון שלו מאז שנת 2001. הוא עובד עם מפיקים כמו [[וויל.איי.אם]] ו[[טדי ריילי]], ורצות שמועות שהוא ישתף בו פעולה עם אחותו ג'נט ועם [[מרי ג'יי בלייג']].

הפיקסיז שהתאחדו אמורים לשחרר השנה את אלבומם הראשון מאז 1991. [[הסמאשינג פאמפקינס]] אמורים להוציא את אלבומם הראשון בשש השנים האחרונות, עדיין לא ידוע אם ינגנו בו חברי להקה נוספים חוץ מבילי קורגן וג'ימי צ'מברליין.

רוב המידע כאן - על מועדי יציאת האלבומים של להקות, מגיע מפרסומים קודמים, אתרים הרשמיים של הלהקות, מייספייס ווויקיפדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully