וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל האלבומים העבריים של 2007

דפנה ארד

31.12.2006 / 14:52

הבילויים, הפה והטלפיים, רוקפור, מירי מסיקה, אפרת גוש, שלמה ארצי, ניסים גרמה, שלומי שבן, שאנן סטריט ובלאקפילד - מה שמחכה לכם

אחד האלבומים שהכי מצפים לו עתיד לצאת השנה - הפה והטלפיים, להקתם של רם אוריון, אסף גברון ואוהד פישוף, המוציאה אלבום כל שש שנים, מבטיחה להוציא אלבום בקיץ.

עדיין לא נבחר לתקליט שם, אבל לפי "קוד הלהקה" הכותרת אמורה להיות איזור גאוגרפי כלשהו. עטיפת האלבום לא תודפס בצבעים ורוד, צהוב או כסף - מכיוון שאלה היו הצבעים בשלושת האלבומים הקודמים, והשיר האחרון יהיה קאבר לשיר פטריוטי, עדיין לא ידוע איזה.

בתחילת השנה אמור לצאת האלבום החדש של [[בלאקפילד]], להקתם של אביב גפן ו[[סטיבן ווילסון]], באירופה, בארצות הברית ובארץ. לפי הפרסומים יכלול האלבום 10 שירים חדשים. עוד אלבום שרבים מחכים לו הוא אלבומם הקרוב של היהודים, שסיימו כבר את ההקלטות שלו.

עופר מאירי מצפה לסיים בקיץ את האלבום החדש של [[מטרופולין]]. הפעם ישתתפו בו [[דנה עדיני]], [[רוני אלטר]], [[ברק גביזון]] ואורחים נוספים. [[כנסית השכל]] יוציאו אלבום אוסף כפול של הקלטות חדשות ועיבודים ללהיטים שלהם, ויהושוע יוציאו את אלבום חדש וכמו גם "מים", מוטי ויקובסקי מוטי מזרחי גידי רז ושגיא צורף, שיוציאו אלבום ראשון אחרי 10 שנים.

הלהקה [[יציאת חירום]] תשחרר בקרוב אלבום חדש אחרי 10 שנים, שסינגל ראשון שלו "עף עם הרוח" יצא בשבוע שעבר. האלבום החדש של [[רוקפור]] ייצא בעוד חודשיים. ו[[בית הבובות]] יוציאו את אלבומם בחודש מאי, עדיין לא ידוע מי יפיץ אותו.

להקת הרגאיי [[התקווה 6]] תוציא במהלך השנה אלבום, וגם להקת הקפיץ-קפוץ ממודיעין-רעות, [[פרברים רפיוג'יז]]. הרפיוג'יז סיימו להקליט את האלבום המצופה ושחררו מיקסטייפ לאתר הרשמי. גם " seven precent mind usage" יוציאו גם אלבום בקרוב. "GeishaNo" יוציאו את אלבומם הראשון מחר, ומופע ההשקה שלו מתוכנן ל-11 בינואר במועדון לבונטין 7 בתל אביב.

"[[בשורות טובות]]", ED, [[העברית]],[[תנועת המרי]], ו"[[מלכה באיה]]" אמורים גם לשחרר אלבומים בתחילת השנה הקרובה. האלבום של [[מד בליס]] ייצא בעוד כחודשיים בלייבל אירסיי, ו[[אמסטף]] יצאו ביום שבת לסיבוב הופעות בגבעת יואב, חצבה, תל אביב, ועומר לקראת האלבום החדש שלהם. [[שן-צור והרווקים]], של שן-צור מהמיצים יוציאו את אלבומם "רווק אנד רול" בקרוב.

זילבר, שבן, רודנר, ארצי, גרמה ושרעבי

שלמה ארצי יוציא אלבום בפסח - "שפויים" - וסינגל ראשון ממנו יצא בקרוב. [[אייל גולן]] יוציא אלבום בשם "ליאם הפקות" על שם בנו הקטן, [[בועז שרעבי]] ו[[ניסים גרמה]] מבטיחים לחזור בגדול.

[[רם אוריון]] יוציא החודש אלבום סולו ראשון באורך מלא. האלבום יקרא "כן" והוא יכלול גם את שני האי.פיז שהוא שחרר בעבר, שכללו רק שירים ספורים.

[[יזהר אשדות]] יוציא בפסח אוסף שיכלול 3 שירים חדשים ויצא גם במהדורה מיוחדת שתכלול די.וי.די של ההופעה המיתולוגית בהארד רוק קפה. [[אסף ארליך]] אמור להוציא בקרוב את אלבומו השני. שני סינגלים מתוכו שוחררו כבר לתחנות הרדיו: "חדשות מהמגירה" ו"עשרה ימים".

האלבום של [[חמי רודנר]] ואלבום הסולו הראשון של סולן [[הדג נחש]], [[שאנן סטריט]], כבר מוכנים וייצאו במהלך החודשים הקרובים. [[אסף אמדורסקי]] ישחרר את הסינגל הראשון מתוך אלבומו שלו בתחילת השנה.

לפי פרסומים נוספים, [[אריאל זילבר]] עומד להוציא אלבום חף מפוליטיקה, ו[[עמיר בניון]] יוציא השנה אלבום שיכלול טראק אחד ללא שירה.

[[שלומי שבן]] סיים כבר את המיקסים לאלבומו השני, הפעם בהפקת אסף תלמודי, ומקווה שהאלבום יצא בקרוב, ו[[ניר פרידמן]] יוציא את אלבום הסולו השני שלו בסוף החודש, בהפצה של פליי רקורדס.

לעומתם, האלבום החדש של הבילויים מתעכב, למרות שהם כבר סיימו את ההקלטות, שנערכו בניו יורק. זמרים נוספים שאמורים לשחרר אלבומים השנה כוללים את [[מאיר בנאי]], [[בועז בנאי]], [[יובל גורביץ']], [[דניאל סולומון]], [[אמיר פיי גוטמן]], [[יוני בלוך]], [[גבע אלון]], [[אופיר לובל]], [[ג'נגו]], אורן ברזילי, [[יהלי סובול]] ו[[שחר אבן צור]] בנפרד, ו[[נועם רותם]] שאלבומו ייקרא "עזרה בדרך". [[שי נובלמן]] אוסף כרגע חומרים לאלבום, ומבטיח שהשנה ייצא גם דיוידי מההופעות שלו בברלין. [[אורי קליאן]] מלהקת [[חופש]], יוציא אלבום בכורה כסולן בפברואר בלייבל a:music עם הפצה של התו השמיני.

[[יפתי]], בעל טור בוואלה!zone, יוציא אלבום ששני סינגלים ממנו כבר יצאו לרדיו. [[מורן גמליאל]], שהופיע בעונה הראשונה של כוכב נולד, יוציא אף הוא אלבום וינסה לשחזר את ההצלחה של בוגרי המחזור נינט, גבסו ושירי. הצייר [[יהודה טלמור]] יעשה הסבת מקצוע ויוציא את האלבום הראשון שלו לקראת ראש השנה, [[אבי עברי]] שהסינגל הראשון שלו "עכשיו תורי" נחרש ברדיו יוציא אלבום במהלך השנה ב"בארבי רקורדס".

מסיקה, רביץ, גוש

יוצאת רימון, [[מירי מסיקה]] תוציא בקרוב אלבום חדש בהד-ארצי שסינגל ראשון ממנו, "שלום לאמונות", כבר חורך את הרדיו. האלבום הופק על ידי בעלה אורי זך, ואת השירים כתבו, בין השאר, כותבים כמו [[קרן פלס]], [[איה כורם]], דידי שחר, איתי זילברשטיין, מאיר עמר, בן ארצי וגם [[אריק ברמן]] - שאלבומו ייצא השבוע.

[[זהבה בן]], הנושא לתחקיר הבא של רוני קובן בתוכנית התחקירים עובדה, תוציא אלבום בתחילת מרץ, עדיין לא ידוע מי יפיץ אותו.

[[יהודית רביץ]] תשיב עצמה לתודעה עם אלבום חדש, שסינגל ראשון ממנו "עיר קטנה" יצא בשבוע שעבר וכבר נכנס לפלייליסטים של גלגלצ ורשת ג'. את השיר כתב והלחין יהלי סובול. השנה אמור לצאת גם אוסף משירי [[שרון חזיז]], שרק עכשיו התחילו לעבוד עליו. [[הילה הררי]] תוציא את אלבומה השני בקיץ בלייבל a:music.

[[סופי צדקה]] [[בטי]] ו[[אפרת גוש]] עובדות כל אחת בנפרד כמובן, על אלבומן החדש והן מצפה לסיים אותו מאוחר יותר השנה, ו[[הדס דגול]] תוציא בלייבל "התו השמיני" את אלבום הבכורה שלה, "סרט אילם", ו[[לי פישמן]], הזמרת של בית"ר ירושלים, שהקליטו לאחרונה גרסה לשיר "אנחנו מאמינים" עם הכנר מירל רזניק, שוקדת על אלבום חדש שיצא יותר מאוחר השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully